Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Windows 7 media center met een ANYSEE E30 COMBO PLUS heeft jarenlang probleemloos gefunctioneerd en trouw programma's opgenomen van Ziggo. Ruim een jaar geleden ging het aantal zenders, dathet media center ontving van 256 naar 120 en een half jaar geleden naar 7. Opnieuw scannen van kanalen vanuit Windows Media center levert telkens weer het zelfde resultaat op: 7 kanalen. Iemand enig idee van de oorzaak of nog beter van een oplossing? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij precies hetzelfde en wat ik ook probeer geen kanalen te vinden. Wat heeft Ziggo gedaan en is er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Volgens mij zijn ze van alle verschillende frequenties en netwerk-id's overgegaan naar nog maar 2 verschillende. Ik neem aan dat je deze ook ingeeft bij het zoeken naar kanalen? Probeer dat eens!

Dat was bij mijn tv ook de oplossing... een half jaar geleden een tv ingesteld, 2 weken geleden een nieuwe en wist de frequentie en het id nog uit het hoofd. Maar dat bleken dus niet de goede meer te zijn!

[ Voor 34% gewijzigd door TFDev op 18-11-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je transponderlijsten zijn niet meer actueel, hier kon je voorheen een nieuwe lijst maken:

http://www.gratisprogramm...TransponderlistGenerator/

Helaas sinds de nieuwe zenderindeling van Ziggo kun je hier ook geen nieuwe lijst meer genereren, je kunt wel zelf via omwegen zo'n lijst maken, maar had er zelf geen zin meer in en heb het ding verkocht.
Mijn 6 jaar oude FloppyDTV die in mijn andere mediacenter zit kan wel altijd alle kanalen vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:48

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Heeft iemand al een idee hoe je nieuwe werkende transponderlijsten maakt of vind ?
Ik zit nu met hetzelfde probleem namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Sinds vandaag heb ik hetzelfde probleem Ziggo vindt nog maar 7 kanalen zoals Zender vd maand, zenderoverzicht, Ziggo TV.

Ik heb CNO transponder editor laten scannen maar deze vindt ook geen zenders. Iemand die weet hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:48

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

jordi.c schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:39:
Sinds vandaag heb ik hetzelfde probleem Ziggo vindt nog maar 7 kanalen zoals Zender vd maand, zenderoverzicht, Ziggo TV.

Ik heb CNO transponder editor laten scannen maar deze vindt ook geen zenders. Iemand die weet hoe dit op te lossen is?
Zelf je .TPL file aanpassen met de frequenties op deze site.
http://www.dtvmonitor.com/nl/ziggo-limburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosaic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-02-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand nog een TPL nodig hebben voor Ziggo 5555 ná de update van dit jaar. Ik heb er een gemaakt, werkt perfect. 300+ .kanalen

Ik weer niet hoe hier iets te bij te voegen dus neem maar even met een reactie contact op o,i,d,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
@RRlogo
Ja, ik heb wel interesse in een up to date lijst. Ik heb er een gehad (via een van de vermeldde links) en in maart werkte die ook, maar een nieuwe scan voor een andere pc geeft weer een aantal kanalen zonder gegevens, dus zonder beeld. Ziggo wijzigt zijn frequenties ook wekelijks.
Het zou fijn zijn als ik:
1) over een goede lijst zou kunnen beschikken
2) zou weten hoe ik die lijst zelf eventueel kan aanpassen
3) zou weten waar precies windows 7 de kanaalgegevens op slaat. Dan kan hoef ik mss alleen die folder maar over te nemen (Ik heb een pad gevonden, maar daar kom ik er neit mee: Program Data->Microsoft->eHome->epg (bij mij heet die echter mcepg2-0 en het overzetten van mcepg2-1.db is (nog) niet gelukt)
Al vast bedankt voor wie me kan helpen.

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik kwam nog deze link tegen: http://www.mediacenterwor...Ziggo_na_wijzigingen.html
Voor wat hij waard is natuurlijk, want bij mij werkt alles verder nog prima (behalve die CNO dan :'( ).

[ Voor 17% gewijzigd door Veng7 op 25-06-2015 18:29 ]

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

Pagina: 1