gtx 850m nvidia control pannel crash / niet herkend

Pagina: 1
Acties:

• RareAMV
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-01 13:00
Ok, mijn probleem op het moment is dat ik geen enkel spel meer kan spelen op mijn gtx 850m, gpu-z ziet hem wel, maar kan alleen maar een paar gegevens geven en verder niets, ook geen sensor gegevens. Ik kan nvidia control pannel niet openen, hij blijft namelijk crashen. Geforce Experience geeft een fout melding, maar ik kon daar wel mn driver updaten, wat niet gelukt is, omdat hij physx niet kon instaleren. Hetzelfde geld als ik de driver handmatig download en installeer met clean install optie aangevinkt.

hier een foto met gegevens van nvidia inspector, gpu-z en de crash van de control pannel:
http://puu.sh/cQFO6/b2ede15124.png

en hier de error/crash van de driver installer:
http://puu.sh/cQGGI/42b4fb43b9.png

Ik heb geen flauw idee wat dit probleem kan veroorzaken, en ik hoop niet dat mijn videokaart het begeven heeft(zit nu op de hd4600).

P.S. zou het te maken hebben dat ik op save bios to file gedrukt heb in gpu-z toen mn gpu vandaag nog werkte? Ik kreeg toen een error met daarin dat bios reading niet ondersteund werd, wat ik opzich toen logisch vond. Ook heb ik vandaag de positie van mn 2 andere schermen(naast mn laptop scherm) veranderd, zou dat het kunnen zijn?

Ook na een volledige uninstall van de driver met Display Driver Uninstaller in safe mode geen resultaat, ik begin me nu echt een beetje zorgen te maken... :/
Ik ga msi contacteren en mogelijk een flash doen, als er echt niets anders op zit(ik weet dat dit "gevaarlijk" kan zijn vanwege de mogelijkheid dat ik mn laptop brick)

Edit: na een avondje in slaapstand te hebben gestaan, had ik voor ik de laptop opstarte alle monitoren los gekoppeld, en nu vind gpu-z mijn gpu weer, ook contolpannel opent naar behoren, alleen het installeren van physx is nog niet aan de orde :?

Al vast bedankt voor alle reacties/oplossingen!

[ Voor 18% gewijzigd door RareAMV op 15-11-2014 10:07 ]