Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Betaalbare NAS server gezocht.

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views

• xsienix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-03 17:44
Hallo mensen,

Ik gebruik op dit moment een Qnap 219, NAS.
Voor gebruik film en audio opslag voldoet ie prima.
Echter met de software waaronder hij draait geeft beperkingen t.a.v. licentie voor ip camera's en afspeelsnelheid.

Nu zoek ik een server die ik zelf kan inrichten en ook nog snel genoeg is om opgeslagen camera beelden terug te spoelen.

ik zelf dacht aan een HP microserver,
Iemand tips ....?

Its alive Jim, but not as we know it

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 17:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Waarom dacht je aan een HP Microserver?

Wat wil je allemaal precies gaan doen met het systeem? Kan je wat concreter aangeven welke beperkingen van de QNap je wilt oplossen?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• xsienix
Hoi Orion,

De server dient voor opslag van media, en als ip camera server. Opslag en dus streamen is geen probleem.
Wanneer je echter meer dan 1 camera wilt aansluiten, dat kan dan wel, alleen betaal hiervoor een licentie per camera. Dat is dus een beperking.
De andere beperking is als je de gemonitoorde beelden wilt terugzien, dan duurt het een eeuwigheid voordat ie bij een bepaalde tijd is.
De HP microserver had ik in een forum gelezen. Ik heb echter te weing ervaring om te kunnen beoordelen of een systeem snel genoeg is, maar misschien zijn er andere alternatieven.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 20:57

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik sluit dit topic, omdat we toch echt wel meer niveau en eigen inzet verwachten in PNS.

Al in de pricewatch gekeken ?

Tijd voor een nieuwe sig..

• xsienix
Koffie schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:50:
Ik sluit dit topic, omdat we toch echt wel meer niveau en eigen inzet verwachten in PNS.

Al in de pricewatch gekeken ?
Goeie TiP !

Dit topic is gesloten.