VLC player niet meer beschikbaar voor de iPad - Alternatief?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Casper
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:00
VLC player is om onbekende reden niet meer beschikbaar in de App Store..
Nu reis ik veel en wil ik mijn MKV bestanden gewoon kunnen blijven bekijken op mijn iPad.
Zijn er alternatieven voor VLC of work arounds om VLC toch nog op de iPad te krijgen?
Ik heb al gekeken bij eerdere aankopen maar daar staat hij ook niet meer tussen. (update naar iOS 8..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Heb je de iPad ooit met iTunes gesynct? Dan is wellicht de VLC app nog in die itunes library beschikbaar en kan je hem vanuit daar weer installeren.

Maar een alternatief is misschien net zo handig. Ik gebruik zelf al weer meer dan een jaar AV Player HD. Kost een paar euro, maar werkt stukken beter dan de laatste VLC app die ik gebruikt heb.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Casper
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:00
Orion84 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:59:
Heb je de iPad ooit met iTunes gesynct? Dan is wellicht de VLC app nog in die itunes library beschikbaar en kan je hem vanuit daar weer installeren.
Dit heb ik wel gedaan. Maar deze itunes library, waar vind ik die precies? (Ik ben behoorlijk onbekend met iTunes, zeker met de laatste versie)
Als ik naar Apps ga en dan "mijn apps" krijg ik de melding "Apps die u heeft gedownload voor uw iPad, iPhone of iPod Touch worden in uw bibliotheek weergeven."
Daaronder staat dan een knop "Apps in de App Store" die mij naar de gewone store stuurt. (geen overzicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-07 23:07
Airplayer kan ook files offline beschikbaar maken. Bij DSvideo voor synology NAS zit ook een speler die dat kan, weet niet of die los te vinden is: https://itunes.apple.com/nl/app/oplayer-hd/id373236724?mt=8
Kost zo geld blijkbaar, bij DSvideo zit ie ook zie ik als ik dingetjes afspeel via die app.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Op Spotify, Apple Podcast en anderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:57
Ik heb de beste ervaring met nPlayer.

https://appsto.re/be/y0OjG.i

[ Voor 30% gewijzigd door kdhoe op 14-11-2014 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:54
Mee eens, dit is ook mijn advies, ik gebruik hem om via ftp van mijn NAS films te spelen en je kan je media ook downloaden naar je ipad voor het kijken in b.v. de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-07 14:11
is nPlayer een betere optie dan oPlayer HD (lite)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 20:38

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

AIXGOD schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:13:
[...]

Mee eens, dit is ook mijn advies, ik gebruik hem om via ftp van mijn NAS films te spelen en je kan je media ook downloaden naar je ipad voor het kijken in b.v. de trein.
+1 voor nPlayer. Diverse andere players geprobeerd (oPlayer volgens mij niet, of heeft niet genoeg indruk gemaakt ;) ) maar over nPlayer zeer tevreden. Zowel streaming vanaf SMB als lokaal. Files zijn ook gewoon te downloaden via o.a. FTP of SMB.

Daarnaast gebruik ik AirVideo zodat ik vanaf mijn fileserver direct files op mijn AppleTV kan afspelen met live transcoding (geen hacks op de AppleTV nodig).

Launching containers into space

Pagina: 1