Microfoon Headset probleem!

Pagina: 1
Acties:

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12-2025
Hoi allemaal,

Deze week heb ik een nieuwe pricewatch: Steelseries Siberia V3 Zwart gekocht, maar de microfoon werkt vaak niet :S

Soms heb ik een skypegesprek en midden in het gesprek stop die er ineens mee. In- en uitpluggen heeft vaak geen zin, maar soms doet die het toch wel weer. Als ik mijn pricewatch: Steelseries Siberia V2 Wit aansluit heb ik geen problemen. De microfoon daarvan werkt wel (geluid niet, want dat is kapot).

Het lijkt mij dat er iets fout is met de headset die ik nieuw heb, of zijn er nog dingen die ik kan proberen? Soms doet die het namelijk wel.

Mijn headset split een auxkabel op naar 2. Natuurlijk een voor audio(groen) en een voor mic(roze). Is het mogelijk om de kabel, die het split, ertussenuit te halen en zowel de audio als de mic via de audio aansluiting te laten communiceren?

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Lijkt me dat je terug moet naar de leverancier.
Je kunt eerst nog voorzichtig hier en daar proberen om te zien of je een los contact kunt localiseren. Dan heb je een beter verhaal.
Wat betreft die kabel: Het is me niet duidelijk wat je bedoelt. Bedoel je dat die gesplitstekabel een losse kabel is die je er af kunt halen. Maar wat blijft er dan aan de snoer van je headset zitten?

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12-2025
Veng7 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:05:
Lijkt me dat je terug moet naar de leverancier.
Je kunt eerst nog voorzichtig hier en daar proberen om te zien of je een los contact kunt localiseren. Dan heb je een beter verhaal.
Wat betreft die kabel: Het is me niet duidelijk wat je bedoelt. Bedoel je dat die gesplitstekabel een losse kabel is die je er af kunt halen. Maar wat blijft er dan aan de snoer van je headset zitten?
Thx voor je antwoord en ik ga even een mail sturen naar de klatenservice.

Met die kabel bedoel ik het volgende: Uit de headset komt een kabel met 1 aux uitgang, die kan ik op mijn pc, telefoon of iets anders aansluiten voor audio. Die kabel kan ik ook in een tussenstuk stoppen en die maakt er 2 aux kabels van (roze en groen) en split ze dus op. Hierdoor kan ik ook mijn mic gebruiken :)