Wijziging User Review - M3power Fordman

Pagina: 1
Acties:
  • 325 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 20:58
Fordman heeft net als veel anderen gereageerd op mijn advertentie voor een Nexus 5. Ik heb aangegeven via DM wat mijn bodemprijs is. Toen Fordman daar 24 uur later op reageerde had ik al een overeenkomst met een sneller reagerende Tweaker, (Fordman heeft ook een keer gereageerd op mijn Galaxy Tab en daar heb ik uiteindelijk niks meer van gehoord) Ik heb netjes aangegeven dat de telefoon gereserveerd is en zou het zelf laten weten als dat niks werd. Uiteindelijk de telefoon verkocht en toen kreeg ik van Fordham ineens een wraak review. Ik heb dit met hem besproken en hij heeft toen geprobeerd de review aan te passen/verwijderen. Dit is niet gelukt, vandaar het aan Fordman om de review te laten verwijderen of aan te passen.

http://tweakers.net/aanbod/rating/202955/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 12:00

Fordman

Fordman

Bovenstaande ondertussen besproken met elkaar en het lijkt op een miscommunicatie berust te zijn. Was misschien niet heel handig om het toestel aan meerdere personen aan te bieden maar anderzijds ook begrijpelijk voor het geval dat die persoon toch afhaakt.

Een kleine toevoeging erop is wel dat mij niet is verteld dat het toestel is gereserveerd maar u bezig was met een andere koper destijds en dat mijn review geen wraakreview is maar een beleving van mijn kant. De berichten van de Galaxy Tab heb ik even nagelezen en mijn laatste bericht is dat ik uw uiterlijke prijs ga overleggen. Daar is verder ook niet op gereageerd, ook niet door mij inderdaad.

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:02

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Done.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.