Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

apple iMac 27" 5k Review

Pagina: 1
Acties:

• increddibelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-07 18:32
reviews: Apple iMac 5k: Retina in het groot

ehm...er klopt geen biet van de sommetjes.
Een gewone 27"-iMac is te krijgen vanaf 1849 euro en
voor 2179 euro configureer je de all-in-one met een Core i5-processor en een GTX 780M-videokaart.
Een min of meer vergelijkbare configuratie, met i5-processor, R9 M290X-videokaart en 5k-scherm kost 2629 euro. 5k
in plaats van 1440p kost dus een euro of 450 extra. Is dat de investering waard?
zou het kunnen dat het 3179 ipv 2179 moet zijn?
Op het moment van schrijven is er slechts één scherm van Dell op de markt dat net als de iMac 5k doet en dat 2177 euro kost. De 5k-iMac is slechts 450 euro duurder
watte? 2627 komt nergens voor?

• Takenzo
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:00
De magic mouse is nogal plat en zal daardoor niet bij iedereen even prettig in de hand liggen. Het magische aspect van de muis is het multitouch-oppervlak, waardoor je ook multitouch-bewegingen op de muis kunt maken. Bijvoorbeeld met twee vingers naar links of naar rechts swipen voor de vorige of volgende pagina in de browser, of met twee vingers tikken om Mission Control te openen.
Detail: Volgende of vorige pagina doe je met één vinger naar links/rechts. Met 2 vingers switch je van desktop.

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
@increddibelly:
Ik heb de prijzen van de Apple-site gepakt.
iMac 5k is 2629: http://store.apple.com/nl/buy-mac/imac-retina
Gewone imac kost 2029eu + 150 eur voor de 780M = 2179, zie http://store.apple.com/nl...duct=ME089N/A&step=config
En de prijs van het 5k-scherm van Dell: nieuws: Dell toont nieuwe Venue 11-tablet en maakt prijs 5k-monitor bekend

@Takenzo tnx, fixed

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

• Abdaaf444
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11 10:04
Is: 'geen 5k in windows' een serieus minpunt? :F
Het is Mac. 8)

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 11:58
Er zijn genoeg mensen die windows draaien op een Mac, dus het is zeker een minpunt waard.

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Volgens mij heb ik onder de review ook al antwoord gegeven op die vraag; wat mij betreft is het een serieus minpunt, want Apple levert Bootcamp mee zodat je makkelijk Windows kunt installeren, maar dan blijkt dus dat je niet ten volle gebruik kan maken van de 5k-resolutie. Bovendien zijn er volgens mij inderdaad veel mensen die Windows naast Mac OS op hun Mac draaien, dat zal waarschijnlijk niet als primair besturingssysteem zijn, maar evengoed verwacht je niet dat de resolutie van je scherm maar binnen een besturingssysteem werkt.

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Pagina: 1