Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Zodra je de afbeelding in volledig formaat bekijkt dan zie je ook de optie "Read receipts" staan.Axewi schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:25:
De getoonde afbeelding geld niet voor de blauwe vinkjes. De juiste optie is "Read receipts" deze staat iets meer naar beneden onder het kopje "chats"
PSN: Alvanosa
Andere opmerking:
Waarom worden hier specifiek Android en iOS benoemd? Imho word hier óf een platform vergeten (Windows Phone), of zou de zin wat generieker opgezet kunnen wordenDe testversie werkt alleen op Android: het is nog niet mogelijk om de beta te installeren op iPhones, maar het ligt voor de hand dat WhatsApp de definitieve binnen afzienbare tijd in de App Store en Googles Play Store zet.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
/\ Dat...
Het zijn de twee grootste platformen, maar Windows Phone 8 en volgens mij Blackberry OS hebben toch ook een officiële versie van WhatsApp? Die zullen die functie toch ook wel krijgen?
Het zijn de twee grootste platformen, maar Windows Phone 8 en volgens mij Blackberry OS hebben toch ook een officiële versie van WhatsApp? Die zullen die functie toch ook wel krijgen?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
De definitieve versie neem ik aan?maar het ligt voor de hand dat WhatsApp de definitieve binnen afzienbare tijd in de App Store en Googles Play Store zet.
Hier maar even gedaan aangezien er een apart topic voor loopt.
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross