Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming Laptop rond de 800/900 euro

Pagina: 1
Acties:

• DutchDirk
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06-2023
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil er vooral mee gaan gamen. (League of Legends, Minecraft en COD) Daarnaast wil ik de laptop gebruiken voor school om bijvoorbeeld een presentatie te maken.

Wat is je budget?
Mijn budget is rond de 800/900 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zou de laptop af en toe mee naar school willen meenemen of naar vrienden.
Ik zou graag 15 of 17 inch hebben.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, want heb nog nooit een laptop gehad
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik heb zelf niet zo veel verstand van specificaties. Daarom vraag ik ook om hulp.

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:50
Als eerste zal ik vertellen dat gaming laptops duur zijn. Waar je voor 800/900 euro een geweldige pc kan kopen, zit je met laptops nog aan de bovenrand van de budgetmarkt.

Voor mobiliteit zou ik voor 15.6 inch gaan, deze past in meer tassen en is ook minder zwaar (heb zelf een 3.4 kg 17.3 inch laptop met 1kg zware adapter is niet altijd even prettig om mee te sjouwen).

Voor specificaties zou ik vooral voor een laptop gaan waar een 'dedicated' videokaart in zit, deze heeft veelal meer kracht dan een integrated kaart en met gaming gebruik je vooral deze. Voor schoolzaken is vrijwel iedere laptop geschikt aangezien mobieltjes eigenlijk al hetzelfde kunnen (alleen hebben deze dan een te klein scherm ;) )

Misschien dat iemand anders iets meer specifiek wat kan aanraden maar ik hoop dat je hier iig iets aan hebt :).

Verwijderd

Hij wil de laptop geregeld mee gaan nemen, dan wordt een desktop lastig ;)

Voor 800-900 euro heb je best een degelijke multimedia laptop die zeker aan je wensen kan voldoen.
Je kunt zelf eerst eens zoeken in de Pricewatch. Daarin kun je makkelijk filteren. Mogelijk moet zijn;
i5 / i7 cpu
GT850M gpu
8 GB RAM
full hd scherm

suc6!

• DutchDirk
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06-2023
Bedankt

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:49