Sitecom router doet het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 1.267 views

Anoniem: 633833

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb op de OPS knop gedrukt voor meer dan 15 seconden en nu heb ik geen draadloos internet meer. Hoe kan ik draadloos internet weer instellen?

Merci,

R.

• Jeroen_ae92
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-06 12:49
Welk type heb je? En heb je de instructies in het boekje al doorgenomen? Of gezocht op de website van Sitecom?

U+

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je die "OPS"-knop 15 sec lang indrukt gaat dat ding terug naar factory defaults, dus de SSID en PSK die op de sticker onderop dat apparaat staan.

Maar goed, verder hebben we geen glazen bol, we kunnen niet raden welke Sitecom router je hebt, wat je zelf allemaal geprobeerd hebt en dus waar je exact vastloopt. Geen overbodige luxe daar alsnog uitgebreid info over te geven :o

Oslik blyat! Oslik!

Anoniem: 262853

Handleiding heb je al doorgenomen neem ik aan?

Topicstarter
Thnx voor de replies. Ik ben er bijna een totale leek in. De router = Wireless router N300 X2

Hebben jullie hier wat aan of moet ik ook het model nummer toevoegen?

Er staat op mijn tablet dat de sitecom niet binnen bereik is.

• Jeroen_ae92
Waarom heb je em uberhaupt gereset of was het een ongelukje?

Ohjah, heb je deze stappen uitgevoerd? : http://www.sitecomlearnin...less-router-n300-x2#guide

[ Voor 53% gewijzigd door Jeroen_ae92 op 13-11-2014 20:06 ]

U+

Topicstarter
Omdat mijn tablet telkens na een 20 minuten/half uur offline ging. Waardoor ik telkens de adapterkabel uit de router moest trekken en erin zetten, en dan deed draadloos internet het weer hooguit 20 minuten. Toen was ik dat zat en drukte ik op de ops knop in de hoop dat dat iets zou verbeteren.

Ik ga de handleiding volgen en dan kijken wat eruit komt. sowieso was er een raar probleem dat na 20 minuten ik telkens de verbinding verloor.

• Jeroen_ae92
Daar is gelukkig één goede oplossing voor... Gooi de sitecom eruit en haal een deftig apparaat.

U+

Topicstarter
Wat is een goed apparaat waarbij ik dit probleem niet zou hebben?

thnx

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-06 21:13

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Daarvoor zou ik je aanraden eens rond te zoeken in dit forum. Er zijn meerdere topic over welk type of merk routers goed is.

We verwachten wel wat eigen inzet van de gebruikers, en daarbij verwachten weenige informatie over mee probleem. Je topic bevat geen van beiden.

Mocht je nu tips nodig hebben over en goede router kijk dan eens rond in Componenten Aankoopadvies

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.