• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Mijn air 2 bevalt goed en ik wil hem ook zakelijk gaan gebruiken. Ik wil werk/prive echter goed scheiden. In het verleden met multiuser via jailbreak gespeeld maar switchen ging te traag.

Nu zal dat wel goed gaan, maar ik wil hem liever niet jailbreaken. Hoe lossen jullie dit op?

Ik heb geen zin om prive sites etc te openen op werk als ik hem zakelijk wil gebruken, same voor mail etc

Enige optie jailbreak? Wil dus echt multi user hebben met login

• OldSchoolPhoto
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-08 11:19
Een flauw antwoord ik weet het, maar ehmm, ik vrees dat dat twee iPads kopen wordt. Ios8 ondersteunt geen meerdere accounts op 1 ipad.

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
OldSchoolPhoto schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:22:
Een flauw antwoord ik weet het, maar ehmm, ik vrees dat dat twee iPads kopen wordt. Ios8 ondersteunt geen meerdere accounts op 1 ipad.
Dat weet ik maar ik heb met jailbreak vroeger multi user aan de praat gekregen met login, maar wil niet jailbreaken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-09 12:05
Tennisbal schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:27:
[...]

Dat weet ik maar ik heb met jailbreak vroeger multi user aan de praat gekregen met login, maar wil niet jailbreaken :(
Dan denk ik dat het ophoud voor je. De jailbreak tweak doet niet de multiuser inschakelen, maar die tweak voegt die gehele functionaliteit toe aan de iPad. Vannuit Apple is er helemaal niks wat met multiuser te maken heeft.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik zou eerst maar eens informeren bij het werk of je de mail mag lezen op een eigen toestel en wat de regels daarvan zijn. Bij ons mag je dus geen gejailbreakte apparaten gebruiken.

Verder krijgen ze (we gebruiken Airwatch) een extra agenda en mailaccount op hun ipad erbij.

En je bent er toch zelf bij als je privésites opent op het werk of?

Anders met je leidinggevende e.a. bespreken dat je een ipad nodig hebt voor het werk. Kun je die privé ook lekker privé houden

[ Voor 15% gewijzigd door Frostbite op 19-11-2014 12:24 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+