Geforce met BX Problemen ?

Pagina: 1
Acties:

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 23:57

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik heb al even gezocht met de search maar kon niet zo snel wat vinden.. dus hiero mijn vraag:

Ik heb thuis een BX plankje liggen ( Asus p3b-f ) en nog een Creative Geforce DDR. Nu hoorde ik dat een Geforce soms problemen kon geven op een BX bord.. wat betreft het vermogen wat de kaart vraagt. Heeft iemand hier ervaring mee ? Geforce(1) op BX ? of heeft de p3b-f hier geen last van ?

Thanks

http://www.xbmcfreak.nl/

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
had een p2b-f met een asus 2gts (v7700) en dat liep prima

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat is idd een bekend probleem... Meestal helpt een sterkere powersupply (minstens 300W, maar liever 350W) prima. Op sommige BX bordjes die relatief veel stroom vreten (zoals mun BP6) kunnen er problemen ontstaan. In mun geval wilde 3DMark2001 niet in WinMe veel verder dan Game1/Game2 en liepen sommige games snel vast.

Nadat ik deze modificatie had gedaan, verdwenen alle problemen als sneeuw voor zon. Werkt overigens ook op alle andere moederborden met een ATX connector en een AGP slotje.

edit:

Ohw, moet es beter lezen... Zie nu dat je een GeForce1 hebt... Hier bovenstaande is eigenlijk meer bedoeld voor diegenen met een GeForce2...

Nou als alles prima werkt, dan hoef je je geen zorgen te maken. Heb je toch problemen, dan is het eerste wat ik zou doen een grotere powersupply nemen.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:20

FreakNL

Well do ya punk?

Ik heb exact jouw configuratie!

Een Asus P3b-f met Creative Geforce 256 32mb ddr. In combinatie met een PIII-500. Nog nooit problemen gehad. Ik heb NT 4.0, W98 en W98SE gedraait. Momenteel draai ik Windows 2000. Ook geen enkel probleem.

:)

edit:

Ook WinMe gedraaid trouwens.. Ook geen probleem...

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb zelf ook een P3B-F (zie sig) en nergens problemen mee gehad.. :)