[JS] Kan niet bij waarde van Object

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 11:37
Even iets waar ik al weer veel te veel tijd in heb zitten ;( . Hieronder de output van console.log(infoWindow);, rechts en onder is weggeknipt.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/cPa8l/85bc8f62cb.png

Echter... wil ik graag wat met div_ doen. console.log(infoWindow.div_); is echter undefined. Wat doe ik fout? Hoe kom ik bij div_, om er wat mee te kunnen doen.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Kan je niet kijken of autocomplete suggereert wat er in zit?
Verder is er weinig te zien zo, kan het niet zo zijn dat SmartInfoWindow in je infoWindow zit? Dat is bijvoorbeeld genest is.

Oh, en kan je de andere elementen wel bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
content_ bijvoorbeeld wel ja, div_ nog steeds niet. Ik heb echt geen idee, maar het is wel heel vervelend.

Ik wil alleen wat met het element doen, wat terugkomt van een Google Maps overlay... :X Er zit al veel te veel tijd in dit geneuzel, en die tijd heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Misschien hebben ze verderop in de chain in met de tostring method van die property lopen goochelen? Bij Google halen ze ooit rare streken uit.

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4gnax
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 17:51
InfoWindow wordt o.a. gebruikt om points of interest op kaarten te voorzien van popups die doorlinken naar o.a. Google Business pagina's voor commerciële points of interest.

Google heeft een tijd geleden te kennen gegeven dat ze niet gaan werken aan een mogelijkheid om dit gedrag uit te schakelen, ondanks officiële verzoeken. (https://code.google.com/p...ues/issues/detail?id=3866)

Sindsdien schijnt er een kleine wapenwedloop begonnen te zijn tussen Google aan de ene kant en website ontwikkelaars aan de andere kant, waarbij ontwikkelaars de standaard InfoWindow class proberen te vervangen of op zo'n manier te modificeren dat PoI popup windows toch uitgeschakeld worden.

Het scenario van de TS zou zo maar eens een beschermingsmaatregel van Google's kant kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 15:29
Al eens gepropeerd de properties te enumeraten van het object?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

R4gnax schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 16:45:
Het scenario van de TS zou zo maar eens een beschermingsmaatregel van Google's kant kunnen zijn
Precies. En omdat soort geneuzel ben ik al jaren geleden overgestapt van Google Maps naar Leaflet/Mapbox/OSM. Werkt nog vele malen fijner ook, goede architectuur, lekker uitbreidbaar en plugins galore. Ik heb nooit meer omgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadetmahoney
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 21:34
Euh?
JavaScript:
1
infoWindow["div_"]

[ Voor 38% gewijzigd door cadetmahoney op 17-11-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4gnax
cadetmahoney schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:34:
Euh?
JavaScript:
1
infoWindow["div_"]
Dat is niets verschillend van infoWindow.div_, wat de TS dus al gebruikt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadetmahoney
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 21:34
Snap ik, maar doorgaans kunnen problemen met de dot-notatie (gedeeltelijk) omzeild worden met deze notatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

cadetmahoney schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:27:
Snap ik, maar doorgaans kunnen problemen met de dot-notatie (gedeeltelijk) omzeild worden met deze notatie.
Erhmz, volgens mij is het enige verschil tussen dot en bracket notatie dat je in bracket notatie expressies, variabelen en speciale characters kunt gebruiken. Verder zijn ze gewoon identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4gnax
cadetmahoney schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:27:
::sniff, sniff:: Ruikt hier een beetje naar poep van de stier.

Het probleem wat je beschrijft heeft betrekking op characters of keywords die een andere syntactische betekenis aan de code zouden geven. En daar valt een simpele trailing underscore absoluut niet onder.

JS is heel, maar dan ook heel flexibel in wat het allemaal wel niet toelaat als identifiers.
Weet je wat zelfs een valide stukje JS is? var ಠ_ಠ = true;

Ik zou het zelfs nog in een lollig code voorbeeld zetten voor je, maar helaas maakt de code block parser van Tweakers.net er geen chocola van. (Hee jongens; denken jullie dat dat gefixed kan worden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
Wow hey, ik had de reacties hier helemaal niet gezien :+

Gezien de deadline van het project heb ik naar andere oplossingen moeten zoeken en heb ik nu een werkende oplossing gevonden in infobubble.js.

Ik ga even spitten in git, maar ik weet niet zeker of ik commits heb van het niet werkende 'prototype'.

--- Edit ---

Ik kan het stuk code waarmee ik problemen had niet meer vinden. Gezien de oplossing die ik nu heb, denk ik dat het misschien iets te maken heeft met het niet klaar zijn van de DOM.

[ Voor 16% gewijzigd door TheNephilim op 28-11-2014 10:39 ]

Pagina: 1