Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke cases zijn dit?

Pagina: 1
Acties:

• Dahley
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07-2020
Hoi,

Dus we hebben de zoveelste veiling gewonnen op BVA. Drie cases waarvan 2 met een voeding aanwezig. Totaalprijs: 7,50.

Nu is mijn vraag: weet iemand hier door alleen naar dit plaatje te kijken wat voor cases dit zijn? En misschien wat voor voeding?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fhWp8uD.png

Groetjeeeeeus,

Dahley :9

BitFenix Shadow | MSI Z97-G45 | Intel i5 4590 | 2x GTX 570 reference | 8GB DC

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Goedkope, standaard OEM dingen zo te zien. Merk kan vanalles zijn. Verwacht weinig speciaals: dun "staal", matige voedingen, erg krap voor ATX, geen kabelruimte, wss slechts ruimte voor 1 fan voor, als je geluk hebt.

Groene voedingen doen mij denken aan Antec Greenwatt [ofzoiets] voedingen

People as things, that’s where it starts.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kwaliteit ziet er een beetje uit zoals de oude Sweexkasten. Niets bijzonders, maar voor die paar euro per kast niet slecht.

• Dahley
Ik had inderdaad ook niet verwacht super kastjes te ontvangen, maar ik denk wel dat ik ondanks de kwaliteit er nog wel wat winst op kan maken. Nu maar hopen dat de voedingen normaal werken. Volgende week haal ik ze op, dan zal ik ze hier posten. bedankt!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zo te zien Antec kasten met Antec voedingen, prima kwaliteit! Alleen kabelmanagement heeft de behuizing volgens mij niet echt.

[ Voor 34% gewijzigd door -The_Mask- op 14-11-2014 10:57 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Dahley
-The_Mask- schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:55:
Zo te zien Antec kasten met Antec voedingen, prima kwaliteit! Alleen kabelmanagement heeft de behuizing volgens mij niet echt.
Dat krijg ik ook net te horen van mijn collega's inderdaad. Ze zeiden dat de voeding waarschijnlijk ook van Antec is, met een vermogen van ca. 380 watt. In principe leuke dingetjes inderdaad. Dinsdag heb ik ze, dan zal ik ze hier posten.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Klopt ik verwacht dat het de EA-380D Green gaat zijn, zijn goede voedingen gemaakt door Delta.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Dahley
Ze zijn er. En ik kan nu zeggen welke kasten dit nou zijn. En ik ben er zeker blij mee! pricewatch: Antec New Solution NSK4482B < de derde kast had ook een voeding, alleen was deze er niet in geschroefd. Twee van de kasten zijn splinternieuw en nooit gebruikt. De voedingen moet ik nog testen. En dat voor €7,50. Foi. De gebruikte kast mist helaas 1 5,25" paneeltje. Maar die laat ik lekker staan voor thuis.

[ Voor 10% gewijzigd door Dahley op 18-11-2014 14:29 ]

Pagina: 1