[Bol.com] Kobo Arc10HD Tegra4 2560x1600 Tablet voor €129,99

Pagina: 1
Acties:

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 11:33
Gister zag ik dat die tablet voor €199,99 in de aanbieding stond.
Toen maar overgeslagen, maar nu opeens voor €129,99.
Voor die prijs krijg je normaal een 7 inch 1280x800 Mediatek dingetje.
Dus kon het zelf toch maar niet laten om er één te bestellen.

http://www.bol.com/nl/p/k...34#product_specifications

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-09 15:50
Paar maanden geleden deze tablet aangeschaft voor 199 euro en ben er opzich erg tevreden mee.

Erg mooi scherm (de resolutie is geweldig voor het kijken van series en films), voldoende werkgeheugen en processor is ook snel genoeg om alles op gang te houden.

Nadeel vind ik de matige ondersteuning (Android 4.2.2), zowel vanuit Kobo als elders is er weinig te vinden om de tablet naar eigen wens aan te passen. Hierdoor werkt ook een deel van de applicaties niet die een hogere Android-versie vereisen. Eigenlijk is dit het struikelblok voor mij.

Eventueel kan het ontbreken van een SD-cardslot nog worden genoemd als nadeel maar dit is op te lossen met USB-OTG.

De 'extra's' zoals de leesmodus voegen voor mij weinig tot niks toe en heb ik uiteindelijk met moeite (root-toegang verkrijgen noodzakelijk) kunnen verwijderen.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:15
Dit klinkt als een gouden deal, wat is de catch?

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
mathelicious schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:15:
Dit klinkt als een gouden deal, wat is de catch?
Catch is wat JdJtA zegt en het feit dat de tablet geen microsd slot heeft. Je moet het dus met die 16 gb doen.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 11:40
Jammer met micro sd slot was het een mooie tablet geweest voor de kids in de auto.

usb-otg geen optie omdat ik de tablet in de auto meestal aan de stroom heb op lange vakanties.

[ Voor 37% gewijzigd door Michel242186 op 13-11-2014 16:12 ]

Verwijderd

Michel242186 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:10:
Jammer met micro sd slot was het een mooie tablet geweest voor de kids in de auto.

usb-otg geen optie omdat ik de tablet in de auto meestal aan de stroom heb op lange vakanties.
Er bestaan ook otg kabeltjes met USB en micro-ingang in 1 ;)
http://www.banggood.com/D...-Galaxy-Tab-p-919805.html

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:00
Ik heb Kobo gemaild over de verwachting qua Android updates. Of Android 5 / Lollipop uitgebracht gaat worden wilde men niet bevestigen maar:

De Kobo Arc10 is onze nieuwste tablet en wij blijven hem zeker technisch ondersteunen. Onze updates zijn niet zo snel als de standaard Android updates omdat wij een eigen versie van Android gebruiken. De aanpassingen en het testen van de updates duurt daardoor iets langer.

Is technisch ondersteunen ook updaten, dat is de vraag.

Twijfel, twijfel...

[ Voor 6% gewijzigd door musicfreak op 13-11-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03:15
Lijkt weer een prijsfout te zijn staat al weer op 199,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

Nee, het was een dagaanbieding die alleen gisteren geldig was.

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo-rist
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-09 18:32
Die van mij wordt vandaag geleverd. Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:00
Ben benieuwd naar je ervaringen. Ik heb hem uiteindelijk niet gekocht. Hij wordt overigens nu aangeboden voor 149 euro ipv 199!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwargers
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-07 19:42
Ik heb hem al binnen.
Het scherm is prima, Kobo heeft er wel wat irritante aanpassingen aan gemaakt.
Helaas lijkt er een probleem met de aanraakgevoeligheid van het scherm te zijn bij mijn exemplaar.
Ik krijg zo nu en dan te maken met onverklaarbare 'taps', waardoor apps sluiten of andere apps willekeurig openen.

http://weblogs.mozillazine.org/qa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
mwargers schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:35:
Ik heb hem al binnen.
Het scherm is prima, Kobo heeft er wel wat irritante aanpassingen aan gemaakt.
Helaas lijkt er een probleem met de aanraakgevoeligheid van het scherm te zijn bij mijn exemplaar.
Ik krijg zo nu en dan te maken met onverklaarbare 'taps', waardoor apps sluiten of andere apps willekeurig openen.
Lees een paar reviews en je ziet dat die onverklare taps vaker voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthaxx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 17:45
Ik heb de tablet ook ontvangen en is bij het opstarten meteen vastgelopen tijdens het downloaden van een update op 81%.

Werkt goed! lag aan de router.

[ Voor 14% gewijzigd door darthaxx op 14-11-2014 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patchoro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 20:38
Gisteravond besteld en vandaag ontvangen.
Eerste indruk is positief. Zeer fraaie behuizing. Met name de achterkant is opvallend met die vlak verdeling.

Verder heb ik geen enkel probleem ondervonden bij installatie.

Vlotte performance en qua resolutie 2500x1600 een geweldig scherm, de kleuren zijn wat over gesatureerd, wat vooral in games opvalt. Maar voor lezen en browsen een ideale tablet!

Gezien het relatief onbekende merk is het maar afwachten of Android v5 hier ooit voor zal worden uitgerold.

Maar met een prijs van 129 euro is dit een geweldig koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 12:58
Goede tablet qua specs, maar wat heb je aan specs als het OS 24 maanden oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-07 20:27
De eerste app werkt niet, reclamefolders online. Moet werken op android > 2.2 maar de KOBO 4.2.2 wordt niet ondersteund. (wat een bagger OS is dat android eigenlijk)

9 x 270Wp Yinlgi, Power-One 3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50
Installeer je de APK toch even los. Blijkbaar vind die app de schermresolutie niet leuk of wordt de KOBO als een gek device aangemeld bij de Play store. Om nou meteen het hele OS af te zeiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patchoro
Hey Guys, wat betreft die aanraak gevoeligheid: bij display settings de sleep cover uitzetten lijkt dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthaxx
Patchoro schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:39:
Gisteravond besteld en vandaag ontvangen.
Eerste indruk is positief. Zeer fraaie behuizing. Met name de achterkant is opvallend met die vlak verdeling.

Verder heb ik geen enkel probleem ondervonden bij installatie.

Vlotte performance en qua resolutie 2500x1600 een geweldig scherm, de kleuren zijn wat over gesatureerd, wat vooral in games opvalt. Maar voor lezen en browsen een ideale tablet!

Gezien het relatief onbekende merk is het maar afwachten of Android v5 hier ooit voor zal worden uitgerold.

Maar met een prijs van 129 euro is dit een geweldig koopje!
Bij settings > weergave kun je "RGB" veranderen naar "ingebouwd" dan is het niet gesatureerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patchoro
darthaxx schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:10:
[...]

Bij settings > weergave kun je "RGB" veranderen naar "ingebouwd" dan is het niet gesatureerd.
Helaas, de kleur wordt dan qua witbalans imho beter (koeler) maar de saturatie blijft fors te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthaxx
Ik heb net een hoesje voor de Kobo ontvangen, perfecte fit. Galaxy tab 2 10.1 heeft ongeveer zelfde dimensies als de Arc 10 HD. Alleen is er wel gaatje aan de achterkant voor de camera van de Samsung.

http://www.smartphonehoes...ung-galaxy-tab-2-101.html

[ Voor 14% gewijzigd door darthaxx op 18-11-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
darthaxx schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:24:
Ik heb net een hoesje voor de Kobo ontvangen, perfecte fit. Galaxy tab 2 10.1 heeft ongeveer zelfde dimensies als de Arc 10 HD.

http://www.smartphonehoes...ung-galaxy-tab-2-101.html
Kan natuurlijk nooit perfect zijn want de speakers zitten verstopt met deze cover.

De enige echt goede cover is de Kobo sleep cover maar die kost helaas 40+ euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthaxx
Medione1210 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:27:
[...]

Kan natuurlijk nooit perfect zijn want de speakers zitten verstopt met deze cover.

De enige echt goede cover is de Kobo sleep cover maar die kost helaas 40+ euro
In de originele sleepcover zitten heus geen gaten in verwerkt voor de speakers.

Enige problemen dat ik heb waargenomen is dat het geluidsknop voor de helft bedekt is door de cover. De "sleepcover" functie werkt ook niet omdat de magneten niet op de juiste plaats verwerkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdinand1968
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-02 08:00
Weet iemand of XBMC (volledige versie, niet de afstandsbediening) hierop werkt? Want dan ga ik hem zeker halen, tablet schijnt heel goed te zijn voor speelfilms. Op youtube staan vergelijkingen met Ipad Air en Surface Pro 3 en dan doet hij het nog niet zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwargers
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-07 19:42
Medione1210 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:58:
[...]

Lees een paar reviews en je ziet dat die onverklare taps vaker voorkomt.
Ik moet zeggen dat die onverklaarbare taps volkomen verdwenen zijn nu. Het scherm is wel wat aanraakgevoeliger dan wat ik normaal gewend ben. Maar het is niet overdreven ververvelend.
Het is een snelle tablet met een heel mooi scherm!
Wel behoorlijk zwaar en jammer dat het geluid niet erg hard kan (komt ook omdat de boxen aan de achterkant zitten).

http://weblogs.mozillazine.org/qa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 22:23
Kobo Arc7 HD 16GB Android Tablet

Bol.com, 99,99

http://www.bol.com/nl/p/k...b-zwart/9200000019663632/

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-09 23:26
Top!! de 7" versie gelijk besteld. Heb niks aan de 10", die is me wat te groot.

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Ferdinand1968 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:26:
Weet iemand of XBMC (volledige versie, niet de afstandsbediening) hierop werkt? Want dan ga ik hem zeker halen, tablet schijnt heel goed te zijn voor speelfilms. Op youtube staan vergelijkingen met Ipad Air en Surface Pro 3 en dan doet hij het nog niet zo slecht.
Ja werkt, volledig. Heb al een paar 1080p films van mn nas geprobeerd. Speelt vloeiend.

Edit: Het gaat in mijn geval trouwens om de 10.1-inch versie

[ Voor 6% gewijzigd door HitDyl op 20-11-2014 09:12 ]

• Ferdinand1968
HitDyl schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:10:
[...]

Ja werkt, volledig. Heb al een paar 1080p films van mn nas geprobeerd. Speelt vloeiend.

Edit: Het gaat in mijn geval trouwens om de 10.1-inch versie
Dank je HitDyl, ik had eerste een Surface 2 gekocht, mooi breedbeeld maar XMBC werkt daar niet op, de surface 2 de deur uitgedaan en nu op zoek naar een alternatief die het wel kan. Volgens een youtube review speelt hij films mooier af dan een Ipad air en dat voor 149 euro. Maar ik moest zeker weten dat XBMC werkt voordat ik hem koop en dat weet ik nu. Ik heb de Kobo Arc 10 snel besteld voordat de prijs weer stijgt, je weet het nooit! Nogmaals bedankt voor je informatie.

Ik zie dat de speakers aan de achterkant zitten, heeft er nog iemand een idee voor een cover, mag ongeveer 30 euro kosten. Net zoiets als gebruiker Medione1210 voorstelt maar dan met minder brede omlijsting op de voorkant van het tabblet.

[ Voor 13% gewijzigd door Ferdinand1968 op 20-11-2014 15:58 . Reden: aanvulling hoesje ]

• Medione1210
Ferdinand1968 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:46:
[...]

Dank je HitDyl, ik had eerste een Surface 2 gekocht, mooi breedbeeld maar XMBC werkt daar niet op, de surface 2 de deur uitgedaan en nu op zoek naar een alternatief die het wel kan. Volgens een youtube review speelt hij films mooier af dan een Ipad air en dat voor 149 euro. Maar ik moest zeker weten dat XBMC werkt voordat ik hem koop en dat weet ik nu. Ik heb de Kobo Arc 10 snel besteld voordat de prijs weer stijgt, je weet het nooit! Nogmaals bedankt voor je informatie.

Ik zie dat de speakers aan de achterkant zitten, heeft er nog iemand een idee voor een cover, mag ongeveer 30 euro kosten. Net zoiets als gebruiker Medione1210 voorstelt maar dan met minder brede omlijsting op de voorkant van het tabblet.
Dat was ik niet >:) dit is de officiële cover http://www.bol.com/nl/p/k...r-zwart/9200000020351417/. Misschien nog wel ergens goedkoper te krijgen...

• Ferdinand1968
Medione1210 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:08:
[...]

Dat was ik niet >:) dit is de officiële cover http://www.bol.com/nl/p/k...r-zwart/9200000020351417/. Misschien nog wel ergens goedkoper te krijgen...
Prijzige cover maar wel mooi, minimalistisch zoals een cover hoort te zijn, maar hij is iets te duur, Dank voor de tip

Verwijderd

Heb deze tablet zelf ook gekocht en ben er zeer tevreden mee, gezien de kwaliteit/prijs. Nu was ik alleen benieuwd of jullie onderstaande puntjes ook al ervaren hebben?

1. De auto-brightness is uitgezet, maar toch blijft het scherm de helderheid regelmatig (minimaal) aanpassen in kleine stapjes. Bijvoorbeeld bij het schakelen tussen lichtere en donkere achtergronden. Mogelijk een energie besparende functie (PRISM) van de Nvidia Tegra 4 chip, dat niet uit te zetten is. Zie ook hier:

https://forums.geforce.co...en-brightness-fluctuating

2. Snel van boven naar beneden scrollen in Firefox (en Firefox Beta) gaat nogal hortend en stotend. Vooral ook bij wat grotere nieuwssites als telegraaf.nl of ad.nl. In Chrome of de standaard Android browser gaat snel scrollen wel heel erg soepel. Ook het opkomen van het onscreen toetsenbord gaat niet helemaal vloeiend in Firefox.

3. Helaas toch een wat gelige tint over het scherm. Sommige reviews maken hier ook melding van. Jammer, want had liever een wat meer neutraler/witter beeld gehad. Maar verder niets te klagen, mooi apparaat, goede bouwkwaliteit.

• darthaxx
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 22:02:

3. Helaas toch een wat gelige tint over het scherm. Sommige reviews maken hier ook melding van. Jammer, want had liever een wat meer neutraler/witter beeld gehad. Maar verder niets te klagen, mooi apparaat, goede bouwkwaliteit.
Heb je het volgende geprobeerd?: Instellingen -> Weergave --> Voorinstelling kleurcorrectie.

En dan kiezen voor "Ingebouwd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Zojuist deze besteld a e2. Ook andere kleuren voor e5 bij dixons/mycom of een met pen voor e5 en zelfs een zwarte met pen voor e2 ophalen bij enkele mycoms...

[ Voor 30% gewijzigd door Gijsjha op 21-11-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdinand1968
Gijsjha schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:57:
Zojuist deze besteld a e2. Ook andere kleuren voor e5 bij dixons/mycom of een met pen voor e5 en zelfs een zwarte met pen voor e2 ophalen bij enkele mycoms...
Das een koopje, laat je morgen weet of het iets is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:39

ITsEZ

parttime all-rounder

Zou iemand die de kobo arc 7hd besteld heeft even kunnen laten weten of het wat is (als gebruik voor gewoon tablet vooral)

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthaxx
Bedankt voor de tip. Ik heb hem inmiddels binnen. Kwalitatief is het beter dan de cover die ik eerder in de thread omschreef.

Bij de Trust cover is wel de aan-uit knop bedekt, maar die heb ik toch niet nodig. Ik heb een neodymium magneet gezet in in het vakje, als aangegeven op de foto: http://imgur.com/eDefKM4

Hierdoor gaat de tablet dus automatisch aan en uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 14:47
Bedankt, heb hem net opgehaald voor 2e.

Past perfect, en werkt praktisch

Vind m alleen niet heel erg mooi, en de knoppen zijn inderdaad ook bedekt.

Wat ook mogelijk is om de aan uit knop wat beter te kunnen bedienen is de tablet compleet omdraaien, de knop zit dan linksonder waar geen stof in de weg zit. Camera is dan wel weer bedekt...

Al met al prachtige aankoop voor het geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdinand1968
Borix schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:55:
[...]

Bedankt, heb hem net opgehaald voor 2e.

Past perfect, en werkt praktisch

Vind m alleen niet heel erg mooi, en de knoppen zijn inderdaad ook bedekt.

Wat ook mogelijk is om de aan uit knop wat beter te kunnen bedienen is de tablet compleet omdraaien, de knop zit dan linksonder waar geen stof in de weg zit. Camera is dan wel weer bedekt...

Al met al prachtige aankoop voor het geld :)
Je vind hem niet heel erg mooi, bedoel je dan de kleur of het model Is zwart dan mooier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdinand1968
darthaxx schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:23:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik heb hem inmiddels binnen. Kwalitatief is het beter dan de cover die ik eerder in de thread omschreef.

Bij de Trust cover is wel de aan-uit knop bedekt, maar die heb ik toch niet nodig. Ik heb een neodymium magneet gezet in in het vakje, als aangegeven op de foto: http://imgur.com/eDefKM4

Hierdoor gaat de tablet dus automatisch aan en uit.
Das slim bedacht, waar kan ik zo'n magneet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthaxx
Ferdinand1968 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:13:
[...]

Das slim bedacht, waar kan ik zo'n magneet kopen?
Ik had er eentje toevallig thuis liggen. Tijdje geleden uit China besteld:

http://www.ebay.nl/itm/5x...ain_0&hash=item3f4002d696

Of hier bestellen heb je het sneller in huis:
http://www.magnetenspecia...ET+20x2mm.aspx&option=223

[ Voor 14% gewijzigd door darthaxx op 22-11-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdinand1968
darthaxx schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:10:
[...]

Ik had er eentje toevallig thuis liggen. Tijdje geleden uit China besteld:

http://www.ebay.nl/itm/5x...ain_0&hash=item3f4002d696

Of hier bestellen heb je het sneller in huis:
http://www.magnetenspecia...ET+20x2mm.aspx&option=223
Dank je wel voor je informatie, ik heb mijn Arc 10HD tablet net opgehaald (Bol.com-afhaalpunt), moet nog een cover bestellen en zal gelijk een magneetje erbij bestellen. Zit normaal nooit op een forum, maar die tips zijn echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 14:47
Ferdinand1968 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:09:
[...]

Je vind hem niet heel erg mooi, bedoel je dan de kleur of het model Is zwart dan mooier?
Denk dat zwart iets mooier is, daarnaast is ie een beetje groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdinand1968
Borix schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:15:
[...]

Denk dat zwart iets mooier is, daarnaast is ie een beetje groot
Ik heb de zwarte gehaald http://www.mycom.nl/table...m=cpc&utm_source=tweakers, deze zwarte is iets kleiner en dunner 185x265x20 i.p.v. 196x280x25 en kost ook maar 2 euro bij Mycom.

XBMC werkt trouwens perfect, scherp beeld zeg, de app via de website installeren, connectie maken met de nas en klaar is kees. 150 euro voor dit tablet is een koopje.

[ Voor 53% gewijzigd door Ferdinand1968 op 23-11-2014 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darthaxx schreef op donderdag 20 november 2014 @ 22:07:
[...]

Heb je het volgende geprobeerd?: Instellingen -> Weergave --> Voorinstelling kleurcorrectie.

En dan kiezen voor "Ingebouwd"
Dank! Heel stuk beter zo! :)

Alleen best wel irritant dat de helderheid van het scherm zichzelf voortdurend blijft aanpassen. Kan niet anders of anderen moet dit ook opgevallen zijn... (?). Tenzij het een defect is op mijn scherm.
De auto-brightness is uitgezet, maar toch blijft het scherm de helderheid regelmatig aanpassen in kleine stapjes. Bijvoorbeeld bij het schakelen tussen lichtere en donkere achtergronden. Mogelijk een energie besparende functie (PRISM) van de Nvidia Tegra 4 chip, dat niet uit te zetten is. Zie ook hier:

https://forums.geforce.co...en-brightness-fluctuating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patchoro
Bij display-->brightness --> prism power saving uitzetten loste dit bij mij op.

[ Voor 12% gewijzigd door Patchoro op 23-11-2014 03:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patchoro schreef op zondag 23 november 2014 @ 03:28:
Bij display-->brightness --> prism power saving uitzetten loste dit bij mij op.
Heel apart, bij mij stond prism ook uitgeschakeld. Nu opnieuw aangevinkt en afgevinkt, daarna op OK en de brightness is nu zoals het hoort, zonder steeds te schommelen. Bedankt! :)

Nog een tip trouwens, voor de mensen die in bed graag nog even ontspannen een film willen kijken of internetten. Bij de Action hebben ze voor 4,99 een tablet schrijfmap. Formaat wat groter dan een a4, wat ervoor zorgt dat het extreem stabiel is en (ook in bed) geen enkel risico van omkantelen/omvallen. Werkt met rubberen bandjes op de hoeken, wat de tablet zeer goed ondersteund (aan/uit knop, volume en audiojack blijven vrij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Ferdinand1968 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:43:
[...]
Das een koopje, laat je morgen weet of het iets is?
zoals reeds aangegeven, hoes ik qualitatief goed en zit als gegoten. Klein minpuntje kan zijn dat idd de aan/uit knop beetje achter de cover zit, maar met wat gepruts kun je erbij. Ik ben er iig zeer blij mee. Super koopje voor deze prijs en m.i. een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryuji
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-06-2024
Gijsjha schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:55:
[...]

zoals reeds aangegeven, hoes ik qualitatief goed en zit als gegoten. Klein minpuntje kan zijn dat idd de aan/uit knop beetje achter de cover zit, maar met wat gepruts kun je erbij. Ik ben er iig zeer blij mee. Super koopje voor deze prijs en m.i. een aanrader.
Ik heb de black version cover besteld van dixons en ik vind het een goede alternatief.

+
De alternatief is maar 5 euro, veel goedkoper dan de officiele cover van 40+ euro.
-
Minpuntje is wel dat de leer van de cover leer een beetje in de weg zit tijdens het aan en uit zetten. De geluid volume (hoger) moet ook over de leer heen gedrukt worden. Maar dit zijn echt heel kleine minpuntjes.

[ Voor 41% gewijzigd door Ryuji op 24-11-2014 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
bedankt voor de tip: Net de grijze binnen gekregen (gebuik m echt voor een tab2 van zoontje). Ziet er prima uit. Kwam in een hele grote doos van 60x40cm.
Die gaan nog eens failliet als ze hoesjes van 2 euro blijven verkopen en gratis verzenden ook :>
Pagina: 1