Wijziging user reviews

Pagina: 1
Acties:
  • 1.144 views

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een aantal negatieve reviews gehad ( 3 ) van mensen die er tegen zijn dat ik Oneplus One invites te koop aanbied.

Er is meer dan genoeg vraag naar en mensen betalen er graag voor aangezien ze het toestel eerder willen hebben. Kunnen deze reviews verwijderd worden aangezien ik geen zaken heb gedaan met deze gebruikers.

Daarnaast komen de invites niet aanwaaien, ook daar moet moeite voor gedaan worden.

Alvast dank :)

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-10 13:28
Invites verkopen is niet toegestaan.

oneplus staff quote: "We don't want to see people monetizing the invites. Invites are free, and they will be given out in at a growing pace in the coming weeks. Don't pay for an invite. "

https://forums.oneplus.ne...d-to-permanent-ban.59261/

[ Voor 3% gewijzigd door silverchaoz op 13-11-2014 16:04 ]

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 14:33

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Hallo Thunder00x,

Zoals ik in mijn review had aangegeven is volgens oneplus niet toegestaan om invites te verkopen. Vandaar de negatieve review.
2. We don't want to see people monetizing the invites. Invites are free, and they will be given out in at a growing pace in the coming weeks. Don't pay for an invite.

Ik heb al meer gereageerd bij mensen die invites verkopen. Ik probeer mensen graag te wijzen op het gratis alternatief. Jij staat dat niet toe, dus probeerde ik je op deze manier erop te wijzen.

Ik heb geen persoonlijke wrok/haat tegenover jou, ik vindt het alleen heel erg als mensen moeten betalen voor iets wat gratis is.

Ik zie het als proefmonsters uit het winkelcentrum verkopen aan mensen!

Maar ik sta open voor discussie. Kunnen mods duidelijkheid verschaffen?

Verwijderd

Invites verkopen is niet toegestaan, het feit dat jij moeitevmoet doen om een invite te bemachtigen is geen argumentatie om mensen te vragen naar een invite en die dan zelf door te verkopen!!

oneplus staff quote: "We don't want to see people monetizing the invites. Invites are free, and they will be given out in at a growing pace in the coming weeks. Don't pay for an invite. "

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2014 16:12 ]

• geertberkers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-06-2021
Vind wel dat jij de mensen iets terug moet geven. Of in ieder geval sorry zeggen.

Dit is pure oplichterij!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik zie in die quote van oneplus nergens staan dat het verboden is. Ze geven enkel aan dat ze het liever niet zien en raden mensen af om te betalen voor invites.

Maar blijkbaar zijn er mensen die wel bereid zijn er voor te betalen en zich zo wat moeite te besparen om een gratis invite op de kop te tikken. Ik zie niet helemaal in hoe dat oplichting is.

Als je vind dat deze aanbiedingen bepaalde regels / fatsoensnormen overtreden, dan kan je dat melden bij de V&A crew, via het meldpunt. Niet door random aanbieders negatieve reviews aan te smeren.

Ik laat het laatste woord en de verdere afhandeling hiervan even over aan mijn collega's die zich met V&A bezighouden, maar ik wil de mensen die hier met termen als oplichting strooien toch eens met klem aanraden de betekenis van dat woord op te zoeken.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• silverchaoz
wat, de mods op oneplus forums verbieden het ook.... en op tweakers mag het wel?

• silverchaoz
@orion84

With more invites floating around, we are seeing a number of auctions/contests/giveaways take place away from the OnePlus forums community. After much discussion, we have decided to disallow people to SPAM the forums with links to such events and will permanently ban forum users who violate this rule. There are a few reasons for this.

maar als jij een invite verkoopt hier, dat telt volgens mij ook mee als contest/giveaway/auctions? tis buiten het forum om, en daar gaat het om.

• IdieEasy

IdieEasy

Orion84 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:18:
Ik zie in die quote van oneplus nergens staan dat het verboden is. Ze geven enkel aan dat ze het liever niet zien en raden mensen af om te betalen voor invites.

Maar blijkbaar zijn er mensen die wel bereid zijn er voor te betalen en zich zo wat moeite te besparen om een gratis invite op de kop te tikken. Ik zie niet helemaal in hoe dat oplichting is.

Als je vind dat deze aanbiedingen bepaalde regels / fatsoensnormen overtreden, dan kan je dat melden bij de V&A crew, via het meldpunt. Niet door random aanbieders negatieve reviews aan te smeren.

Ik laat het laatste woord en de verdere afhandeling hiervan even over aan mijn collega's die zich met V&A bezighouden, maar ik wil de mensen die hier met termen als oplichting strooien toch eens met klem aanraden de betekenis van dat woord op te zoeken.
Dank je voor de duidelijkheid. Speelt u dit verder door aan de andere mods?

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Het enige wat ik daar lees is dat het verboden is om links naar dergelijke externe acties te spammen op hun forum.
IdieEasy schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:23:
[...]

Dank je voor de duidelijkheid. Speelt u dit verder door aan de andere mods?
Nee, mijn collega's lezen hier ook gewoon mee en kunnen dit verder afhandelen. Mijn input hier is enkel mijn persoonlijke kijk op deze zaak, om ook even de nogal agressieve toon die sommigen hier aanslaan even wat af te koelen.

[ Voor 65% gewijzigd door Orion84 op 13-11-2014 16:24 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• silverchaoz
Orion84 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:23:
Het enige wat ik daar lees is dat het verboden is om links naar dergelijke externe acties te spammen op hun forum.

[...]

Nee, mijn collega's lezen hier ook gewoon mee en kunnen dit verder afhandelen. Mijn input hier is enkel mijn persoonlijke kijk op deze zaak, om ook even de nogal agressieve toon die sommigen hier aanslaan even wat af te koelen.
misschien kan een mod van het forum er wat over zeggen. ik weet dat plenkske tweakers heeft. die is mod op de forums

• Trank00l
  • Niet online
Bovenstaande reacties zijn allemaal gebruikers van het Oneplus forum.

Klein groepje users die tegen mensen zijn die invites verkopen. Ga serieus wat nuttigs doen met je leven.

Oneplus geeft aan dat je er niet voor moet betalen, ze verbieden niks.Dat kunnen ze namelijk helemaal niet.

En mensen die een advertentie aanmaken waarin ze aangeven dat ze er voor willen betalen zou je dan dus ook moeten verbieden? 8)7

Op Marktplaats zijn nog een paar honderd andere gebruikers die het ook doen mocht je dat nog niet weten. Met andere woorden, je verspilt je tijd, wat schijnbaar in overvloed is.

[ Voor 35% gewijzigd door Trank00l op 13-11-2014 16:36 ]

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:04
Wat een moraalridders hier allemaal zeg. Groot gelijk dat Thunder die invites verkoopt als hij er klanten voor kan vinden. Verkoop is niet illegaal, het mag gewoon, alleen OnePlus vindt het vervelend (logisch, want ze zijn er niet voor bedoeld). Dat zij dan op hun forum verbieden (niet de echte verkoop, maar wel het faciliteren ervan via advertenties en spam) is dan logisch.

Tweakers heeft daar niets mee te maken. Die dingen hebben blijkbaar een beetje waarde, verkoop is niet illegaal, dus gaan met die banaan. Kan prima dat Tweakers wat geld over hebben om wat tijd te besparen en ze direct te kopen.

Dat jullie het überhaupt durven om daar dan negatieve reviews over te plaatsen, pfff.

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:52
Op het oneplus forum mag het niet, voor de rest kunnen ze natuurlijk niets doen... Zo simpel ligt het.

Als mensen wat euro's er voor over hebben in plaats van een beetje tijd (een invite heb je erg vlug op het forum), moeten ze dat zelf weten.

• Trank00l
  • Niet online
WWAS schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:37:
Wat een moraalridders hier allemaal zeg. Groot gelijk dat Thunder die invites verkoopt als hij er klanten voor kan vinden. Verkoop is niet illegaal, het mag gewoon, alleen OnePlus vindt het vervelend (logisch, want ze zijn er niet voor bedoeld). Dat zij dan op hun forum verbieden (niet de echte verkoop, maar wel het faciliteren ervan via advertenties en spam) is dan logisch.

Tweakers heeft daar niets mee te maken. Die dingen hebben blijkbaar een beetje waarde, verkoop is niet illegaal, dus gaan met die banaan. Kan prima dat Tweakers wat geld over hebben om wat tijd te besparen en ze direct te kopen.

Dat jullie het überhaupt durven om daar dan negatieve reviews over te plaatsen, pfff.
Er is gewoon enorme vraag naar invites. En dat is meerendeels ook Oneplus hen eigen schuld omdat ze gewoon vraag niet kunnen beantwoorden met aanbod.

Ik heb alleen maar blije mensen gehad qua reacties die meer dan bereid waren een kleine vergoeding ervoor te geven, en de meeste weten ook wel dat ze gratis te krijgen zijn ( ALS je geduld hebt ) en laat de meerderheid dat nou net niet hebben.

Mooi opgelost dus lijkt me zo. Tevens gelijk mijn laatste reactie, ik laat de mods hun werk wel doen.

• IdieEasy

IdieEasy

Thunder00x schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:32:
En mensen die een advertentie aanmaken waarin ze aangeven dat ze er voor willen betalen zou je dan dus ook moeten verbieden? 8)7
Die mensen stuur ik een PM met hoe ze makkelijk aan een gratis invite kunnen komen.

En nu ga ik netjes wachten tot de mods met een oordeel komen :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als privepersoon, en als moderator van het forum waar het topic Het nieuwe grote & tijdelijke OnePlus One invites topic in staat wel een kanttekening: wmb mag iemand die daar invites weghaalt en ze dan gaat verkopen op V&A wel een tik op de vingers krijgen. Je eigen invites die je van OPO krijgt verkopen, soit, maar andermans codes harvesten in een community en dan inzetten voor financieel gewin, nee.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Trank00l
  • Niet online
IdieEasy schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:44:
[...]

Die mensen stuur ik een PM met hoe ze makkelijk aan een gratis invite kunnen komen.

En nu ga ik netjes wachten tot de mods met een oordeel komen :)
De meeste weten dat heus wel, zijn geen debielen namelijk. Iedereen die zich een beetje inleest over de telefoon weet dit. De meeste hebben of geen tijd/zin of geduld om op een invite te wachten.

Dan is dat dus een prima alternatief.

• Trank00l
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:44:
Als privepersoon, en als moderator van het forum waar het topic Het nieuwe grote & tijdelijke OnePlus One invites topic in staat wel een kanttekening: wmb mag iemand die daar invites weghaalt en ze dan gaat verkopen op V&A wel een tik op de vingers krijgen. Je eigen invites die je van OPO krijgt verkopen, soit, maar andermans codes harvesten in een community en dan inzetten voor financieel gewin, nee.
Nog nooit een invite uit dat topic gehaald. Lijkt me ook behoorlijk kansloos.

Ik doe mee aan contests op het forum zelf voornamelijk en "win" de invites zelf. Dan bepaal ik graag zelf wat ik ermee doe.

Ja, veel heb ik er zelf verkocht, maar ik heb er ook genoeg weggegeven aan random mensen, maargoed ik ga me daar ook niet voor verantwoorden :)

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:52
gambieter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:44:
Precies, dat houden we op het oneplus forum ook in de gaten...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Thunder00x schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:48:
Nog nooit een invite uit dat topic gehaald. Lijkt me ook behoorlijk kansloos.
Omdat de beschuldiging een paar keer langs is gekomen in het Invite topic in AK, leek het me goed om deze verduidelijking te geven. Het was niet specifiek richting jou bedoeld en ik ben blij dat de invites daar niet vandaan komen :)

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 13-11-2014 17:29 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Trank00l
  • Niet online
gambieter schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:24:
[...]

Omdat de beschuldiging een paar keer langs is gekomen in het Invite topic in AK, leek het me goed om deze verduidelijking te geven. Het was niet specifiek richting jou bedoeld en ik ben blij dat de invites daar niet vandaan komen :)
Ok :) Die invites daar zijn ook binnen minuten weg volgens mij. Dan zou ik dus de invites daar moeten gebruiken en binnen minuten iemand moeten hebben die hem wilt kopen, het geld laten overmaken en vervolgens de code doorgeven.

In dat tijdsbestek zijn die codes daar al lang gebruikt, maargoed onterecht slechte reviews geven is waar dit topic om gaat in eerste instantie

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb van deze gebruiker een invite gekocht. Ik heb geen zin om weken moeilijk te moeten doen voor een invite, ik betaal er dan graag 10 euro voor. Zolang deze invites niet komen van iemand die ze gratis weg geeft heb ik er geen problemen mee.

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 15:07
Er mag geen user beoordeling gepost worden als er géén overeenkomst is gesloten tussen verkoper en koper, als je dit wél doet dan ben je zelf dus ook fout.

Overigens was het ook zo dat mensen PS4's in partijen kochten om die vervolgens weer voor meer te verkopen.

Deze kwestie is in mijn ogen weer gezeik om niks.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ook ik wil als privépersoon even reageren (ik vind dat het uiteindelijke beslissing moet liggen bij de betreffende crewleden:

Los van het wel of niet mogen verkopen van invites vind ik dat je geen review kunt plaatsen puur en alleen om aan te geven dat iets volgens jou niet verkocht mag worden. Daarvoor kun je de "meld misbruik" knop gebruiken zodat iemand van Tweakers.net er naar kan kijken. Wat men nu doet is eigen rechter spelen en de review functie misbruiken als pressiemiddel / een soort feedback op het aangeboden artikel terwijl de ingediende review kant nog wal raakt wanneer er niet eens contact met de aanbieder is geweest. Hoe kun je bijvoorbeeld oordelen over aflevering als je niets hebt afgenomen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• rapptor13
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-10 21:20
Even tussendoor hoor!
Deze man is gewoon eerlijk en heb mijn invite voor 5€ van hem overgekocht vind het een redelijke prijs
Vandaag mijn 1+1 binnen gekregen en voldoet prima niks op aan te merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Het is niet netjes op "gratis" invites te verkopen, maar sommige betalen liever ervoor dan ze moeite moeten doen om er 1 te winnen.

Als er geen transactie is geweest kun/mag je hem niet beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:37

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En ook even tussendoor: aangezien de betreffende beoordelingen niet gebaseerd zijn op een transactie heb ik deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Microkid schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:51:
En ook even tussendoor: aangezien de betreffende beoordelingen niet gebaseerd zijn op een transactie heb ik deze verwijderd.
Okee, Kan ik mee leven. Bij Silverchaoz is ook een review achter gelaten door Thunder00x. Is het mogelijk dat deze ook verwijderd wordt?

Sorry voor alle overlast. Misschien had inderdaad beter de report knop gebruikt kunnen worden.

@Thunder00x Kennelijk ken je ons van het forum, Hang je wel eens rond in het nederlandse invite gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
PilatuS schreef op donderdag 13 november 2014 @ 17:52:
Ik heb van deze gebruiker een invite gekocht. Ik heb geen zin om weken moeilijk te moeten doen voor een invite, ik betaal er dan graag 10 euro voor. Zolang deze invites niet komen van iemand die ze gratis weg geeft heb ik er geen problemen mee.
als je een paar uur actief bent op de oneplus forums, of 20 minuten had je sws al een invite gekregen en bespaarde je 10 euro

ik heb al meer dan 50 invites geshared, als ik ze verkocht had had ik 500 euro kunnen krijgen, dus 10 euro per invite. maar zo werkt het niet, ik zit al over de 5000 posts op het forum en ik voel me schuldig als ik die dingen ga verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
Bor de Wollef schreef op donderdag 13 november 2014 @ 18:24:
Ook ik wil als privépersoon even reageren (ik vind dat het uiteindelijke beslissing moet liggen bij de betreffende crewleden:

Los van het wel of niet mogen verkopen van invites vind ik dat je geen review kunt plaatsen puur en alleen om aan te geven dat iets volgens jou niet verkocht mag worden. Daarvoor kun je de "meld misbruik" knop gebruiken zodat iemand van Tweakers.net er naar kan kijken. Wat men nu doet is eigen rechter spelen en de review functie misbruiken als pressiemiddel / een soort feedback op het aangeboden artikel terwijl de ingediende review kant nog wal raakt wanneer er niet eens contact met de aanbieder is geweest. Hoe kun je bijvoorbeeld oordelen over aflevering als je niets hebt afgenomen?
oja, kan een mod deze review bij mij ook weghalen

gallery: silverchaoz

de 3e review van boven heeft thunder ook op mijn beoordeling gereageerd met 1 ster met als comment: kleuter.

kan dit dan ook verwijderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1967
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11-2023
Microkid schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:51:
Verbazingwekkend :(

Een gebruiker houdt zich niet aan regels:
Het gebruik van V&A om producten te verkopen staat open voor particulieren en bedrijven. V&A advertenties zijn altijd gericht op consumenten. Handelaren, resellers en retailers zijn uitgesloten. Bedrijfsmatige verkoop is derhalve toegestaan voor zover het het incidenteel aanbieden van overtollige artikelen uit eigen bezit betreft, zulks ter beoordeling van Tweakers.net. Bij overtreding van deze voorwaarden wordt de advertentie verwijderd en kan het gebruikersaccount geblokkeerd worden. Inkoopacties of werving daarvoor zijn niet toegestaan.

Door bewust te jagen op gratis invites en deze te verhandelen past dit geheel bij de termen handelaren en resellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Iedereen die iets verkoopt op een platform als V&A is per definitie een handelaar en als hij zelf betaald heeft voor het product dat hij verkoopt is hij ook per definitie een reseller. Ik mag aannemen dat je begrijpt dat het dus allemaal iets genuanceerder ligt dan die woorden letterlijk opzoeken in het woordenboek?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

ronald1967 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:32:
[...]

Verbazingwekkend :(

Een gebruiker houdt zich niet aan regels
Aangevuld met wat NMe hier al zegt; er is een "meld misbruik" knop zoals ik al eerder aangaf. Daar had je een klacht kunnen indienen ipv een review te misbruiken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1967
Orion84 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:18:
blablabla maar ik wil de mensen die hier met termen als oplichting strooien toch eens met klem aanraden de betekenis van dat woord op te zoeken.
oplichter (zn): afzetter, bedrieger, bluffer, boef, flessentrekker, kwartjesvinder, ladelichter, slingeraar, zwendelaar

Iemand die gratis invites bemachtigd/vraagt om deze vervolgens met gewin voor zichzelf verhandeld valt voor mij prima als flessentrekker, bedrieger, afzetter, zwendelaar te bestempelen.

Degene die hem namelijk de invite geeft, verwacht dat deze gebruikt wordt voor de aanschaf van een telefoon en niet doorverkopen (anders hadden ze dat zelf wel gedaan).

Dus niet zozeer de koper van de invite wordt bedrogen, maar degene van wie Thunder00x de invites heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1967
Bor de Wollef schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:45:
[...]

Aangevuld met wat NMe hier al zegt; er is een "meld misbruik" knop zoals ik al eerder aangaf. Daar had je een klacht kunnen indienen ipv een review te misbruiken.
Fijn geldt dat dan niet voor Thunder00x?

Kijk naar zijn review in mijn profiel, gezien zijn tekst is hij volgens mij een kind en mag niet op V&A actief zijn.

Oh, ja, aangezien je zelf een positieve review hebt geschreven, ben je niet meer objectief en hoor jij dit niet te behandelen.

[ Voor 12% gewijzigd door ronald1967 op 14-11-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ronald1967 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:48:
[...]

Fijn geldt dat dan niet voor Thunder00x?

Kijk naar zijn review in mijn profiel, gezien zijn tekst is hij volgens mij een kind en mag niet op V&A acteif zijn.
Als jij eerst een onterechte review over hem hebt achtergelaten kan hij precies hetzelfde over jou zeggen, dus ook dát ligt genuanceerder dan dat. Als er iemand met de juiste rechten voorbij worden alle onterechte reviews vast wel verwijderd.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1967
NMe schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:40:
Iedereen die iets verkoopt op een platform als V&A is per definitie een handelaar en als hij zelf betaald heeft voor het product dat hij verkoopt is hij ook per definitie een reseller. Ik mag aannemen dat je begrijpt dat het dus allemaal iets genuanceerder ligt dan die woorden letterlijk opzoeken in het woordenboek?
Ja, maar het is flauw dat jullie het als verdediging gebruiken en dan wel letterlijk de forumletters van oneplus one aanhouden.

Ik stop met jullie, heb helemaal geen tweakers nodig.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Die review is inmiddels ook verwijderd.

Verder is dit geen plek voor een ethische welles-nietes discussie over of het netjes is om die invites te verkopen. Dus dit topic doe ik op slot.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.