Beste Tweakers,
Dit is mijn eerste post dus, please bear with me!
Ik heb een paar mensen om mij heen gevraagd en de sticky gelezen maar eerlijk gezegd ben ik een leek op dit gebied dus vandaar vraag ik hier advies.
Ik zoek een?
Videokaart upgrade voor me huidige system. Een tussenoplossing voor een jaartje of een, twee. Ik vind het totaal niet erg om een game niet om max te kunnen spelen, echter CoD AV draai ik nu alles op low en dat trekt die soms maar net. En fps drops kan ik als shooter in hart en nieren niet verdragen
. Zou graag het soepel kunnen draaien op een tandje betere graphics.
Wat is je budget?
Een max van 200€, wellicht is 200€ niet een rendabel voor dit systeem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk is niet van belang IMO.
Huidige systeem
Moederbord: ASRock 970 Extreme3
CPU:AMD Phenom II X4 965e @3400Mhz
VPU: NVIDIA Geforce GTX 480 (765mb GDDR5)
RAMM: 8gb DDR3
HDD: Samsung HD502HJ
Monitor:Acer X193W
Zoals je ziet is het geen juweeltje meer. Nogmaals, dit is een upgrade als tussenoplossing. Waar ik vanuit ga dat een videokaart upgrade genoeg is voor een jaartje een of twee?
Graag jullie advies en bij voorbaat dank!
Dit is mijn eerste post dus, please bear with me!
Ik heb een paar mensen om mij heen gevraagd en de sticky gelezen maar eerlijk gezegd ben ik een leek op dit gebied dus vandaar vraag ik hier advies.
Ik zoek een?
Videokaart upgrade voor me huidige system. Een tussenoplossing voor een jaartje of een, twee. Ik vind het totaal niet erg om een game niet om max te kunnen spelen, echter CoD AV draai ik nu alles op low en dat trekt die soms maar net. En fps drops kan ik als shooter in hart en nieren niet verdragen
Wat is je budget?
Een max van 200€, wellicht is 200€ niet een rendabel voor dit systeem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk is niet van belang IMO.
Huidige systeem
Moederbord: ASRock 970 Extreme3
CPU:AMD Phenom II X4 965e @3400Mhz
VPU: NVIDIA Geforce GTX 480 (765mb GDDR5)
RAMM: 8gb DDR3
HDD: Samsung HD502HJ
Monitor:Acer X193W
Zoals je ziet is het geen juweeltje meer. Nogmaals, dit is een upgrade als tussenoplossing. Waar ik vanuit ga dat een videokaart upgrade genoeg is voor een jaartje een of twee?
Graag jullie advies en bij voorbaat dank!