Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Soulaiman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-11-2024
Een goedemorgen !

Zoals jullie weten is Android Lolipop uit voor de Amerikaanse varianten van dit toestel. De tweaker in mij kon het niet laten en dus heb ik mijn Moto G omgezet naar de xt1064 wat neerkomt op de US internaten versie. Het probleem is echter dat ik nu in Lolipop en toen ook in 4.4.4 geen bereik meer heb.

Ik heb het modem (2 bestanden) proberen flashen maar dit helpt niet. Zou iemand met kennis de kernel kunnen extraheren van zijn NL/BE/DE/UK/FR telefoon en deze hier kunnen posten met instructies welke partitie ik moet flashes ?

In princiepe kan ik er TWRP op zetten en zou ik het moeten kunnen flashes. Het probleem is dus dat ik nergens een kernel of radio kan vinden die compatibel is !

I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:13
ik denk dat je terug moet naar de orginele 4.4 EU rom/radio. heb zelf geen moto, maar van wat ik lees zijn de US en EU toestellen verschillend qua radio hardware, je zal de US rom dus niet een de praat kunnen krijgen op EU hardware.
(maar ik kan het ook mis hebben ;))

[ Voor 7% gewijzigd door Prulleman op 13-11-2014 10:21 ]

Strava

• Soulaiman
Wat jammer, Lolipop werkt echt vloeiend op de moto g !

Zijn er hier op Tweakers geen 'cooks' ? Misschien fat ze een custom ROM kunnen koken voor de xt1068 ?

Edit: hoe krijg ik de Europese baseband op de US 4.4.4. Firmware aan de praat ? Wanneer je de KitKat ROM installeerde word de baseband gepatched dus grote kans dat het werkt wanneer je baseband op 4.4.4 wel werkt...

[ Voor 40% gewijzigd door Soulaiman op 13-11-2014 18:01 ]

I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:13
Ik zou zeggen, hou xda in de gaten, daar zitten de echte custom rom devs

Strava

• Soulaiman
Prulleman schreef op donderdag 13 november 2014 @ 18:03:
Ik zou zeggen, hou xda in de gaten, daar zitten de echte custom rom devs
Doe ik ook ! We hebben een manier gevonden om het werkend te krijgen op de xt1068, maar alleen werkt het niet bij mij. Ik kan sommige bestanden niet wegschrijven door een bootlodder probleem (preflash verification failed). Mocht iemand een US firmware werkend krijgen op zijn toestel (met mobiele data dus) dan kun je deze link gebruiken:
http://forum.xda-develope...ollipop-dual-sim-t2938439

UPDATE: je kan het werkend krijgen. Ik was in de war met al de verschillende Amerikaanse varianten en heb de gehele tijd de AWS variant geflashed welke de EU netwerken niet ondersteund. Ik zal proberen met de juiste versie, XT1063, en als dit lukt maak ik een tutorial hier op Tweakers zodat wij Nederlands/Belgen ook kunnen genieten van de frisheid van Lolipop !

[ Voor 22% gewijzigd door Soulaiman op 14-11-2014 01:13 ]

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Kun je niet gewoon deze methode toepassen? Backup maken je modem, fsg en psd. Versienummer wijzigen, firmware flashen, modem etc terugschrijven.
Pagina: 1