Toon posts:

Game-pc met multi-scherm ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-tweakers,

Dit word mijn eerste pc die ik ga bouwen, en ik maak al een jaar keuzes, is dit nou genoeg om mijn wensen/eisen te vervullen ?

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een beetje games recorden, photoshoppen (lukt ook al op mn i3'tje nu), websites bouwen, internetten, skypen, eigenlijk van alles wat :P

Wat mag het systeem gaan kosten?
700,- maximaal, ik ga proberen zoveel mogelijk onderdelen 2ehands te kopen, hier op Tweakers, want dan kan ik duurdere componenten kopen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijnmonitor, muis & toetsenbord.. verder heb ik nog nietsl

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Om 3/4 beeldschermen aan te sturen heb ik wel en goede video kaart nodig er nodig heb.& een goede voeding, voor de rest heb ik geen ervaring dus weet ik niet wat ik ver

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus, ik werk al veel met asus producten en vind de service van hun fijn & snel.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat mijn pc zo stil mogelijk word, een beetje geluid mag ie wel maken, maar hij hoeft niet overal horend te zijn.

Ga je overklokken?
Ik denk dat als ik hem te traag vind dat ik em dan zou overklokken, of misschien een snellere processor koop

Met vriendelijke groet,

Tijs

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 164,54€ 164,54
1Asus H81M-PLUS€ 48,50€ 48,50
1Asus GTX760-DC2OC-2GD5€ 197,20€ 197,20
1Aerocool Strike-X One€ 30,21€ 30,21
1Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10€ 71,95€ 71,95
1Corsair CX500M€ 58,-€ 58,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 570,40

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2014 08:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik kan mijn lijst niet toevoegen? Help ?!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-03 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Voilà: Handleiding Pricewatch.

Je hebt al een wenslijstje, dus je hoeft alleen "genereer RML" te klikken en die tekst hier te copy-pasten.

[ Voor 51% gewijzigd door br00ky op 13-11-2014 08:09 ]

• Elzenaartje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-02-2018

i7 4790k | MSI Gaming 5 | Sapp R9 290X

Verwijderd

Topicstarter
Al gelukt jongens, bedankt!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-03 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Is er een reden dat je een incompleet systeem post, dat wil zeggen, zonder opslag?

Verder zou ik eens voor een 2e hands GPU kijken. Je zegt dat geen probleem te vinden en juist daar kan je enorm winst halen. Een 290 moet wel in het budget kunnen passen.

Verder is je case vrij matig van kwaliteit. Aerocool/Sharkoon/Zalman moet je eigenlijk niet willen, tenzij je dunne plastic wandjes die geluid makkelijk doorlaten leuk vindt.

Ook is je voeding niet echt van denderende kwaliteit. Het vermogen is meer dan prima, maar deze is vrij onbetrouwbaar. Met een Seasonic of XFX zit je dan beter.

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:16:
Is er een reden dat je een incompleet systeem post, dat wil zeggen, zonder opslag?

Verder zou ik eens voor een 2e hands GPU kijken. Je zegt dat geen probleem te vinden en juist daar kan je enorm winst halen. Een 290 moet wel in het budget kunnen passen.

Verder is je case vrij matig van kwaliteit. Aerocool/Sharkoon/Zalman moet je eigenlijk niet willen, tenzij je dunne plastic wandjes die geluid makkelijk doorlaten leuk vindt.

Ook is je voeding niet echt van denderende kwaliteit. Het vermogen is meer dan prima, maar deze is vrij onbetrouwbaar. Met een Seasonic of XFX zit je dan beter.
ik kon de hardeschijf niet toevoegen, helaas. Ik ga ipv de gtx 760 (nieuw) een gtx 770 (2ehands) halen.
Wat vind jij wel een goed merk case? ik heb zelf namelijk Geen ervaring. En bedankt voor de voeding tip, ik zal hem zeker gebruiken :)

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Een GTX770 is ongeveer even duur als een R9 290, maar die laatste is wel stukken sneller en met 2GB méér VRAM nog meer toekomstgericht ook. 2GB VRAM is tegenwoordig zelfs al te weinig.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Pagina: 1