Hallo mede-tweakers,
Dit word mijn eerste pc die ik ga bouwen, en ik maak al een jaar keuzes, is dit nou genoeg om mijn wensen/eisen te vervullen ?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een beetje games recorden, photoshoppen (lukt ook al op mn i3'tje nu), websites bouwen, internetten, skypen, eigenlijk van alles wat
Wat mag het systeem gaan kosten?
700,- maximaal, ik ga proberen zoveel mogelijk onderdelen 2ehands te kopen, hier op Tweakers, want dan kan ik duurdere componenten kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijnmonitor, muis & toetsenbord.. verder heb ik nog nietsl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Om 3/4 beeldschermen aan te sturen heb ik wel en goede video kaart nodig er nodig heb.& een goede voeding, voor de rest heb ik geen ervaring dus weet ik niet wat ik ver
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus, ik werk al veel met asus producten en vind de service van hun fijn & snel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat mijn pc zo stil mogelijk word, een beetje geluid mag ie wel maken, maar hij hoeft niet overal horend te zijn.
Ga je overklokken?
Ik denk dat als ik hem te traag vind dat ik em dan zou overklokken, of misschien een snellere processor koop
Met vriendelijke groet,
Tijs
Dit word mijn eerste pc die ik ga bouwen, en ik maak al een jaar keuzes, is dit nou genoeg om mijn wensen/eisen te vervullen ?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een beetje games recorden, photoshoppen (lukt ook al op mn i3'tje nu), websites bouwen, internetten, skypen, eigenlijk van alles wat
Wat mag het systeem gaan kosten?
700,- maximaal, ik ga proberen zoveel mogelijk onderdelen 2ehands te kopen, hier op Tweakers, want dan kan ik duurdere componenten kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijnmonitor, muis & toetsenbord.. verder heb ik nog nietsl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Om 3/4 beeldschermen aan te sturen heb ik wel en goede video kaart nodig er nodig heb.& een goede voeding, voor de rest heb ik geen ervaring dus weet ik niet wat ik ver
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus, ik werk al veel met asus producten en vind de service van hun fijn & snel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat mijn pc zo stil mogelijk word, een beetje geluid mag ie wel maken, maar hij hoeft niet overal horend te zijn.
Ga je overklokken?
Ik denk dat als ik hem te traag vind dat ik em dan zou overklokken, of misschien een snellere processor koop
Met vriendelijke groet,
Tijs
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,54 | € 164,54 |
| 1 | Asus H81M-PLUS | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | Asus GTX760-DC2OC-2GD5 | € 197,20 | € 197,20 |
| 1 | Aerocool Strike-X One | € 30,21 | € 30,21 |
| 1 | Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10 | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Corsair CX500M | € 58,- | € 58,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 570,40 | |
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2014 08:08 ]