Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister de samsung nogwat 6640 gehaald aangezien mijn vorige tv ontploft is.

Nu wil ik dus vanaf mijn mede8er mediaspeler een geripte 3d bluray afspelen. Ik kies in het bluray menu dus play 3d, en dan start de film gewoon in 2d. Dit heb ik met elke origineel geripte iso 3d film. Als ik zo een verkleinde 3d film afspeel (ong. 12GB) zonder dat menu en zo, en ik moet zelf iets kiezen als sbs 3d, dan werkt het wel gewoon.

Als ik een normale 3D bluray disk afspeelt via ps3 werkt het wel. Ook heb ik een andere 3D mediaspeler geprobeert en die geeft hetzelfde probleem.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Zal wel copy protection zijn, of je kabel/mediaplayer/TV combinatie doet gewoon geen 3D.

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn vorige TV werkte dat wel gewoon, dus copy protection zal het niet zijn. En als ik een 3D SBS film afspeel werkt het wel gewoon, dus of het aan de combinatie ligt betwijfel ik.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-01 19:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Er kan natuurlijk verschil zitten in de wijze waarop de televisie omgaat met het signaal. Welke signaal stuur de mediaplayer naar de televisie en welke signalen ondersteunt de televisie op de betreffend einput. Zo kun je uitsluiten bij welke partij het ligt. Als het signaal niet compliant is, heb je wellicht geluk gehad bij je vorige televisie.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A