Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn huidige HP W2448HC. Ik wil eerst 1 of 2 monitoren aanschaffen en later uitbreiden tot 3. Deze komen allemaal aan een beugel te hangen : Newstar FPMA-D700D3
Ik heb op dit moment 4 monitoren gevonden waarvan er 2 voor mij uitschieten.
De 2 die er voor mij uitschieten zijn de :
Dell Ultrasharp U2414H : De looks (ziet er zooo goed uit
), de aansluitmogelijkheden
Iiyama ProLite E2483HS-B1 : De prijs, werd aangeraden in BBG september
Wat is je budget?
Tja zo moeilijk, elke keer denk je ach een 10'tje extra kan wel weer. Wil eigenlijk niet boven de prijs van de Dell komen, dus 215 euro. (want als ik er 3 koop wordt het verschil aanzienlijk)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, betaal wel liever iets meer voor kwaliteit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Schermen komen achter een GTX970 te hangen waarmee af en toe gegamed wordt, verder normaal browse en youtube/twitch geweld. Tevens wat Cisco simulaties/emulaties
Nou heb ik de nodige reacties gelezen op tweakers, hardware.info en vele andere websites/fora. Zie nu inmiddels door de bomen het bos niet meer.
Eigenlijk hoop ik dat er iemand beide schermen bezit of heeft gehad en hopelijk mijn twijfels voor eens en altijd weg kan nemen
(ben een beetje weg van deze setup)
Of iemand moet in de buurt wonen en zin hebben om ze/hem te laten zien
Anders moet ik maar kijken of ik ze allebei kan bestellen en 1 vd 2 terugsturen?
Alvast bedankt voor reacties,
Ik heb op dit moment 4 monitoren gevonden waarvan er 2 voor mij uitschieten.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Dell P2414H | € 193,09 | € 193,09 |
1 | Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 206,95 | € 206,95 |
1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 145,50 | € 145,50 |
1 | Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart | € 160,- | € 160,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 705,54 |
De 2 die er voor mij uitschieten zijn de :
Dell Ultrasharp U2414H : De looks (ziet er zooo goed uit
Iiyama ProLite E2483HS-B1 : De prijs, werd aangeraden in BBG september
Wat is je budget?
Tja zo moeilijk, elke keer denk je ach een 10'tje extra kan wel weer. Wil eigenlijk niet boven de prijs van de Dell komen, dus 215 euro. (want als ik er 3 koop wordt het verschil aanzienlijk)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, betaal wel liever iets meer voor kwaliteit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Schermen komen achter een GTX970 te hangen waarmee af en toe gegamed wordt, verder normaal browse en youtube/twitch geweld. Tevens wat Cisco simulaties/emulaties
Nou heb ik de nodige reacties gelezen op tweakers, hardware.info en vele andere websites/fora. Zie nu inmiddels door de bomen het bos niet meer.
Eigenlijk hoop ik dat er iemand beide schermen bezit of heeft gehad en hopelijk mijn twijfels voor eens en altijd weg kan nemen
Of iemand moet in de buurt wonen en zin hebben om ze/hem te laten zien
Anders moet ik maar kijken of ik ze allebei kan bestellen en 1 vd 2 terugsturen?
Alvast bedankt voor reacties,