Ik heb sinds een aantal weken een pc gebouwd van rond de 600 euro niet al te duur maar toch een mid range pc. Ik had een financiele meevaller dus ik kon hem meteen bouwen.
Nu omdat ik natuurlijk wil blijven upgrade is mijn vraag wat raden jullie me aan als eerste te upgrade.
Specs:
I5 4460 3,2ghz turbo 3,4ghz
8 gb 1600mhz ram geheugen
Gigabyte Sniper B5 gaming mb
Club 3d 280 Royalking 3gb videokaart
seasonic s12 550W
128gb crucial ssd
1TB Seagate HDD
Ik zelf denk dat mijn processor de bottleneck is en het beste als eerste vervangen kan worden ook omdat hij locked is en niet sneller kan draaien dan 3,4ghz. Nu is overclocken niet perse een ding wat ik veel wil gaan doen.
Mijn budget is niet van toepassing omdat ik gewoon moet sparen. en als ik upgrade meteen voor een grote update wil gaan. Dus misschien een I7 4790k . Of dat ik beter eerst de videokaart kan upgrade en dan mijn cpu.
Alvast bedankt voor de hulp.
Nu omdat ik natuurlijk wil blijven upgrade is mijn vraag wat raden jullie me aan als eerste te upgrade.
Specs:
I5 4460 3,2ghz turbo 3,4ghz
8 gb 1600mhz ram geheugen
Gigabyte Sniper B5 gaming mb
Club 3d 280 Royalking 3gb videokaart
seasonic s12 550W
128gb crucial ssd
1TB Seagate HDD
Ik zelf denk dat mijn processor de bottleneck is en het beste als eerste vervangen kan worden ook omdat hij locked is en niet sneller kan draaien dan 3,4ghz. Nu is overclocken niet perse een ding wat ik veel wil gaan doen.
Mijn budget is niet van toepassing omdat ik gewoon moet sparen. en als ik upgrade meteen voor een grote update wil gaan. Dus misschien een I7 4790k . Of dat ik beter eerst de videokaart kan upgrade en dan mijn cpu.
Alvast bedankt voor de hulp.