Hoi,
Ik ben op zoek naar een game PC om zelf in elkaar te zetten en wil er 900 euro voor uitgeven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Ik wil de games van nu lekker hoog kunnen draaien (bij 1080p) en ook dat hij een aantal jaren mee kan (5?). Wel ben ik beniewd hoe lang ik met deze configuratie de games op hoge settings kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bij wat ik allemaal uitzocht denk ik dat ik voor 900 euro heel wat moois kan krijgen. Ik heb vooral veel bij alternate gekeken en als ik daar alles kan bestellen zou fijn zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis, toetsenbord en scherm heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, processor, geheugen, kast, voeding, videokaart, een HDD en SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de videokaart een AMD: goedkoper?, gratis games en ik geloof in Mantle
.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, maar ik ben voor de processor, moederbord en videokaart aardig hoog gaan zitten, terwijl ik bij de overige dingen wil besparen. Ik weet alleen niet of dat een goede optie is.
Ga je overklokken?
nee
Opmerkingen:
Voor de SSD en het geheugen heb ik eerlijk gezegd gekeken naar de beoordelingen op alternate
De behuizing heb ik gekozen om dat ik hem voor die lage prijs super mooi vind. (misschien te goedkoop).
De voeding heb ik gekozen omdat ik er korting bij kreeg en eigenlijk niet weet of hij slecht is of niet, en welke beter is.
Ik ben op zoek naar een game PC om zelf in elkaar te zetten en wil er 900 euro voor uitgeven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Ik wil de games van nu lekker hoog kunnen draaien (bij 1080p) en ook dat hij een aantal jaren mee kan (5?). Wel ben ik beniewd hoe lang ik met deze configuratie de games op hoge settings kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bij wat ik allemaal uitzocht denk ik dat ik voor 900 euro heel wat moois kan krijgen. Ik heb vooral veel bij alternate gekeken en als ik daar alles kan bestellen zou fijn zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis, toetsenbord en scherm heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, processor, geheugen, kast, voeding, videokaart, een HDD en SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de videokaart een AMD: goedkoper?, gratis games en ik geloof in Mantle
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, maar ik ben voor de processor, moederbord en videokaart aardig hoog gaan zitten, terwijl ik bij de overige dingen wil besparen. Ik weet alleen niet of dat een goede optie is.
Ga je overklokken?
nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 217,95 | € 217,95 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 125,50 | € 125,50 |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Sharkoon T28 | € 56,23 | € 56,23 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 74,31 | € 74,31 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 15,46 | € 15,46 |
| 1 | Sharkoon WPM600 Bronze | € 56,87 | € 56,87 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 65,95 | € 65,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 877,77 | |
Opmerkingen:
Voor de SSD en het geheugen heb ik eerlijk gezegd gekeken naar de beoordelingen op alternate
De behuizing heb ik gekozen om dat ik hem voor die lage prijs super mooi vind. (misschien te goedkoop).
De voeding heb ik gekozen omdat ik er korting bij kreeg en eigenlijk niet weet of hij slecht is of niet, en welke beter is.