Help - Logitech Z906 - 5.1 Audio werkt alleen in Firefox

Pagina: 1
Acties:

• Tweaker102
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-03-2025
Goedenavond Heren (en dames?)

Vandaag heb ik mijn Logitech Z906 setje mogen ontvangen.
Ik ben nog een beetje aan het spelen met de equalizers etc. maar er komt geluid uit.

Nu zit ik met onderstaand probleem.

Als ik in firefox een youtube video afspeel werken alle 5 speakers (2 front, 1 center, en 2 rear speakers).
Echter werkt dit ook alleen in firefox.

Windows sounds, geluiden van films in MPC-HC, FLV Player, WMP en ga zo maar verder leveren alleen geluid vanuit de front speakers.

heeft iemand enig idee?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 18:05

FeaR

In GoT we trust

Het meest essentiële in je post mis ik: hoe heb je alles aangesloten?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:17

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je in je speaker instellingen ook 5.1 gekozen? Anders kan je vol bereik uitzetten op de speakers, dat zou als het goed is 5.1 moeten gaan geven.

Mocht je Win8 hebben, daar zit helaas 'iets' waardoor veel stereo geluid ook gewoon stereo blijft, youtube, apps in metro, gelukkig kan ik in de software van mn geluidskaart alles upscalen naar 5.1, maar leuk is anders.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Tweaker102
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-03-2025
Systeem is Win7 64 bits,

de 5 sateliet boxjes zijn op de subwoofer met ingebouwde versterker aangesloten met de 18-gauge speaker wires (zwart en rood kabeltje per boxje) en van de sub gaan de 3x 3.5mm jacks naar de ingebouwde geluidskaart op mijn moederbord. (MSI Z87-GD65 Gaming Motherboard)

Vreemde is dat als ik een youtube video afspeel in firefox wel alle boxen werken

-EDIT- Als ik de 5.1 soundtest van windows gebruik die één voor één geluid uit de boxjes gooit pingelen ze wel allemaal :D

[ Voor 14% gewijzigd door Tweaker102 op 12-11-2014 20:19 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:17

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je volledig bereik al uit/aan gezet? Ik kan me niet herinneren dat ik dit al in Win7 had, ook daar had ik al genoeg problemen met de drivers alleen (X-Fi..).

Als je zo'n onboard HD ding hebt, die heeft wel een 5.1 upmixer (effecten -> ruimtelijk oid).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:47
Op de Z906 control pod zit onder "Stereo" een rijtje lampjes en dan daaronder een knopje. Deze laat je wisselen tussen 5.1, 4.0 en 2.0, wellicht daar even wat mee spelen?
Pagina: 1