Toon posts:

Verschillen tussen dezelfde monitors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers, wat is nu daadwerkelijk het verschil tussen deze twee U2414H monitors van Dell. Als dit alleen op een land gebaseerd is kan ik net zo goed voor de goedkopere exemplaar gaan nietwaar, of is er daadwerkelijk een verschil?
#ProductPrijsSubtotaal
1Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCS) Zilver, Zwart€ 183,62€ 183,62
1Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart€ 206,95€ 206,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 390,57

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:14
Het staat tussen de specificaties, de 860-BBCS wordt geleverd zonder voet, de 860-BBCW met (zie bij de 860-BBCS bij "Bijzonderheden"). Dus tenzij je het scherm gaat ophangen met een VESA beugel, neem je toch beter de duurdere met voet.

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
Weet je dat er een vergelijkingsfunctie in de Pricewatch zit?

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• yinnemans
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-02 11:54
@Jorisvdelsen
Moet zeggen dat die vergelijkingsfunctie wel bout is hoor... je kunt niet een willekeurig product intypen, deze opslaan ter vergelijking om deze later weer op te roepen.

Nee je moet, zover ik heb kunnen ontdekken, uit één dezelfde lijst verschillende producten aanvinken en deze direct vergelijken.
Nogal lastig als je bijvoorbeeld 200 hits krijgt wanneer je zoekt op 24" monitor en degene die je wilt vergelijken helemaal uit elkaar staan...

Ik ben een pessimist; een realist in de ogen van een optimist.

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:12
yinnemans schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:50:
@Jorisvdelsen
Moet zeggen dat die vergelijkingsfunctie wel bout is hoor... je kunt niet een willekeurig product intypen, deze opslaan ter vergelijking om deze later weer op te roepen.

Nee je moet, zover ik heb kunnen ontdekken, uit één dezelfde lijst verschillende producten aanvinken en deze direct vergelijken.
Nogal lastig als je bijvoorbeeld 200 hits krijgt wanneer je zoekt op 24" monitor en degene die je wilt vergelijken helemaal uit elkaar staan...
Ja dat vind ik ook irritant. Een omweg is zelfs de url een beetje aanpassen met product id's.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.