Libertel / Prepaid / Bereik

Pagina: 1
Acties:

• Beyond
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 16:40

Beyond

Dussssss.......

Topicstarter
Ik heb hier zo'n oude Siemens C25 liggen en dat ding is zo'n 3 jaar oud. Heb nooit geen problemen gehad met het bereik. Sinds afgelopen weekend is het bereik gewoon zwaar $#$@. Telkens probeert hij aan te melden op het netwerk maar dat lukt dus niet of zelden. Hij komt elke keer met : Kies nieuw netwerk or something. Gevolg is dat ik van de 24 uur zo'n 2 uur op het netwerk van Libertel zit. Ligt het probleem bij Libertel of ligt het aan mijn telefoon ??

Al het goeie.......

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

wat denk je zelf??? Het Libertel netwerk plat of je telefoon van drie jaar oud.... |:( :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

gare c25 die bejaard begint te worden lijkt me duidelijk ofniet?

• Beyond
  • Laatst online: 17-08 16:40

Beyond

Dussssss.......

Topicstarter
Ik wil het ff zeker weten voordat ik tot aanschaf van een nieuw toestel over ga.

Al het goeie.......

• KaliBaba
  • Laatst online: 14-08 23:54
Libertel ligt echt niet plat! Ik heb toch bereik >:) Lijkt me heel sterk dat Libertel plat zou liggen, jouw toestel daarentegen wel. Heb ook ooit zoiets gehad met een oude motorola: of KPN, of mijn toestel plat. Het antwoord lijkt me logisch...

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 12:21 schreef Beyond het volgende:
Ik wil het ff zeker weten voordat ik tot aanschaf van een nieuw toestel over ga.
hmmzz ga ff naar phone winkel en laat m daar ff nakijken...

edit:
laat maar :Z

Verwijderd

IK persoonlijk vind libertel zuigen.. kut bereik hier.. :r
Pagina: 1