GeForce GTX 970 - Aangeschaft, Gratis Game?

Pagina: 1
Acties:

• Bradford Cox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb onlangs een GeForce GTX 970 aangeschaft en op de Geforce website staat dat ik een game kan uitkiezen. Maar ik heb helemaal geen code gehad van de leverancier en er is ook geen code geleverd met de doos waar de grafische kaart inzit. Iemand enig idee hoe dit werkt?

Hier het linkje van de actie op de geforce webesite: http://www.geforce.com/pi...h-game-bundle/redeem-code

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De winkel waarbij je de kaart gekocht hebt hoort deze erbij te leveren.

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-12-2025
Er hoort een voucher van NVidia zelf bij te zitten. Deze moet de winkel inderdaad geven los van de verpakking van de GPU

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:46:
De winkel waarbij je de kaart gekocht hebt hoort deze erbij te leveren.
Alleen als de winkel aan de actie mee doet, Azerty doet er aan mee bijvoorbeeld.

• Yannick97
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-01 15:45
Ik zou gewoon mailen. Heb zelf een GTX 980 besteld op de release en ik kom niet in aanmerking (ook belachelijk natuurlijk) maar ik heb Alternate, waar ik hem gekocht heb, gemaild en die zeggen of je aanmerking komt. Ik zou als ik jou gewoon even een mailtje sturen naar de winkel waar je hem gekocht hebt en dan weet je het vanzelf. ;)

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

• Bradford Cox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Thanks, ga het proberen!

• Hjsurk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-01 11:20
Als je op deze website even op "Netherlands" klikt dan krijg je deelnemende winkels. http://www.geforce.co.uk/pick-your-path-game-bundle

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Je komt alleen in aanmerking als de betreffende webshop meedoet aan de actie van Nvidia. Daarnaast moet de kaart vanaf 4 november besteld zijn geloof ik. Mijn 970 GTX is 1,5 maand oud en ik heb alternate gemaild, ik krijg geen code..

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

Pagina: 1