Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telenet Powerline AV6400

Pagina: 1
Acties:

• jwebsites
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-10 19:39
Hallo,

Ik heb al 2 telenet powerlines die gebruikt worden voor de digirecorder van de digitale tv.
Link afbeelding

Nu zou ik een beter internetbereik willen in mijn kamer boven, waar er niets van kabels liggen.
Daarom had ik gedacht aan powerline. Ik heb geen wifi nodig, ik zal dus een kabel van de powerline naar mijn laptop gebruiken.

Kan ik het best een extra telenet adapter kopen? Nieuwprijs zou 55 euro zijn, maar op hun website is dat nergens terug te vinden. Is hun verbinding goed genoeg?

Of koop ik toch beter 1 of 2 andere powerline adapters?

Alvast bedankt
Jonas

---
Ps: ik hoop dat ik dit topic op de juiste plaats gezet heb.

[ Voor 3% gewijzigd door jwebsites op 12-11-2014 16:42 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ps: ik hoop dat ik dit topic op de juiste plaats gezet heb.
Als je dat niet zeker weet, vraag aub voortaan voor het posten na. Scheelt chagrijnige reacties achteraf :(

Overige Hardware is geen dumpbak. Voor vragen over netwerken hebben wij het schijnbaar erg onduidelijk genaamde subforum: Netwerken

Dat was vast opgevallen als je de moeite gedaan had om in de GoT search te zoeken op "Powerline"

Ik verplaats deze keer alsnog je topic. Move OH -> NT

Verder inhoudelijk:
Vandaag heb ik nog een flink stuk over dit onderwerp geschreven - dion_b in "Powerline hoeveel aansluitingen op 1 adapter?"

Powerline adapters maken gebruik van standaarden, doorgaans AV200, AV500 of de nieuwste AV2. Zoek uit welk standaard jouw adapters gebruiken en zoek een adapter erbij met zelfde standaard. Moeilijker is het niet. Maar of en zo ja hoe goed het gaat werken in jouw huis kan niemand op voorhand zeggen.

Oslik blyat! Oslik!