Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop met een budget van 650-700 euro

Pagina: 1
Acties:

• WouterB1
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik ben op zoek naar een laptop die ik vooral voor m'n studie zal gaan gebruiken. Maar ik wil ook af en toe wat kunnen gamen en hd films kijken. Ik heb al een aantal dagen rond gekeken maar er is zoveel keuze dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Het budget is dus rond 650-700 euro, ik heb alleen wel een aantal eisen waar de laptop aan moet voldoen:

15.6" full HD scherm
Mat scherm
Intel i5 of i7 processor
Geen glimmende zwarte rand om het beeldscherm

Een merkvoorkeur heb ik niet echt, zolang de laptop er leuk uit ziet ben ik tevreden.

Ik heb al een aantal opties gezien maar weet dus niet of er wellicht nog betere keuzes zijn:

HP Pavilion 15-P088ND - https://www.electrocorner.nl/hp-pavilion-15-p088nd.html

MSI GP60 - pricewatch: MSI GP60 2PE-440NL

Hebben jullie wellicht betere ideeën?

[ Voor 17% gewijzigd door WouterB1 op 12-11-2014 19:23 ]

Verwijderd

Denk dat je meeste Bang for Buck krijgt met de MSI, heeft de betere I5 quad core. Van HP in deze prijsklasse zou ik afblijven maar dat is gebaseerd op persoonlijke ervaringen. Als je even de tijd hebt dan krijg je misschien mooie aanbiedingen komende feestdagen dan kun je misschien nog wat beters scoren voor 700 euro?

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Je zou ook eens bij Dell kunnen kijken. (http://www.dell.nl/)
Er is ook een topic met Dell kortingscodes: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

En bij Dell kan je heel veel regelen/ je config aanpassen als je ze belt.

• WouterB1
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08-02-2023
Het is misschien wel een goed idee om nog even te wachten inderdaad, helemaal niet aan gedacht!

Ik heb ook al na Dell gekeken maar op de inspiron 5000 serie leveren ze geen mat scherm dus dat valt al af helaas, anders was het waarschijnlijk een Dell geworden. Of kunnen ze dat aanpassen als je belt?

Ik neig eigenlijk ook naar de msi maar nadeel daarvan vind ik dat de laptop 4cm dik is met het scherm dicht en hij schijnt nogal luidruchtig te zijn wat betreft de ventilator.

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ik heb ook al na Dell gekeken maar op de inspiron 5000 serie leveren ze geen mat scherm dus dat valt al af helaas, anders was het waarschijnlijk een Dell geworden. Of kunnen ze dat aanpassen als je belt?
Je kan altijd bellen en vragen.

[ Voor 54% gewijzigd door MarElo op 12-11-2014 23:11 ]

Verwijderd

Die nemen al een jaar geen consumenten aankopen aan via de telefoon (laptops en desktops).

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 12:10
-

[ Voor 100% gewijzigd door Tommzz op 15-11-2014 13:55 . Reden: verkeerde topic ]

Pagina: 1