Toon posts:

ASUS CRW-0804F ReWritable Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is het volgende.

Een kennis van mij die heeft een ASUS CRW-0804F ReWritable in zijn systeem echter het probleem is dat Nero 5.5 of ouder de snelheid daald naar 2 of 4 speed, terwijl het een 8 speed is, nu wil ik graag een firmware upgrade doen, maar waar vind ik die?

Asus site brengt met niets verder.

Dit is uhm:

Afbeeldingslocatie: http://www.asus.com.tw/image/asuscdrw.gif

Thanx!

Eventuele andere suggesties ook welkom natuurlijk, en niet dat gezeik met de search enzo, want dat heb ik al gedaan en de Asus writer staat er niet bij ...

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-02 18:56

jle

Heb je al bij Nero gekeken of deze drive automatisch wordt ondersteund of dat je een update moet uitvoeren voor deze brander

Good goan

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat er op geen enkele pagina, GoldenHawk, Ahead, etc. Iets is te vinden over een Asus Writer... t lijkt wel of Asus niet echt bekend is bij de writers ofzo ....

• jle

jle

Hoe duid Windhoos de speler aan.

Als het goed is zou dit moeten zijn IDE CD-r/RW 8x4x32x (of daar in de buurt).

Is dit niet het geval moet je eens kijken of je IDE protocol wel op DMA staat.

En wat ook wel eens wil helpen is beide CD-spelers op een andere IDE aansluiting hangen.

Good goan

Verwijderd

Topicstarter
now in bijvoorbeeld CDRWIN doet ie het wel goed ....

daar brand ie ( volgens mij ) wel gewoon op 8 Speed...

ik denk meer dat het een combo is van nero en die Asus

Verwijderd

Topicstarter
en DMA enzo staat aan da is allemaal wel oke

• jle

jle

Toch wel vreemd, dat een het software pakket dat bij de brander word geleverd die brander niet goed herkent. :? :? :?

Heb je dit probleem al voorgelegd aan de winkelier waar je de brander aangeschaft hebt?

Of anders eens een mailtje naar Asus en Nero sturen?

Good goan

Verwijderd

Topicstarter
Nouja gelukkig is ie niet van mij dus ik zal mij er niet mateloos druk over maken :)

maar uhm .. wat ik eigenlijk zoek zoals in de eerste post, is een link met firmware voor deze Assus
Pagina: 1