We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Mijn mening, Q3 Rox,Op woensdag 13 juni 2001 11:33 schreef evaarties het volgende:
Mijn mening: quake III zuigt.. Quake 2 vind ik beter en UT the best
alleen zijn er weinig vragen over dit spel,
alles is duidelijk, en het is gewoon lekker (f)Raggen
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Nee, denk gewoon dat het komt omdat CS en UT populairder zijn (kijk maar eens op www.clanbase.com hoeveel CS wars er op 1 dag worden gespeeld en vergelijk dat eens met Q3).
Er komen juist steeds meer newbies bij. Conclusie: CS en UT worden allebei steeds meer gespeeld.Op woensdag 13 juni 2001 11:38 schreef Glorix Jim het volgende:
Komt gewoon omdat alle q3'ers weten hoe een computer werkt en al die CS'ers en UT'ers allemaal newbie's zijn
Nee, denk gewoon dat het komt omdat CS en UT populairder zijn (kijk maar eens op www.clanbase.com hoeveel CS wars er op 1 dag worden gespeeld en vergelijk dat eens met Q3).
Verwijderd
Bij UT hebbie ook wel je team nodig... Maar ik ben compleet uit gekeken op UT. Was wel grappig begin... maar van mai part mag UT wel opzouten (diz geen flame..
ja ik ben een UT'er
Verwijderd
q3a is ook gewoon ruk in mijn ogen door vage gangen rennen met doodskoppen aan de muur tja het boeit mij zeer weinig. Ik ren liever door een herkenbare omgeving.
Verwijderd
Is toch simpel.
Ik heb veel Q3 gespeeld. Maar na de update is het niet veel meer. Daardoor zijn er veel gestopt. Misschien word de nieuwe update weer wat.
UT vind ik bagger. Want als ik hem opstart krijg ik al een fout melding (orgineel spel).
En ik vind het niet lekkert spelen. Ik ben namelijk Q3A gewend en niet UT.
CS speel ik laatste tijd en gaat steeds beter.
(He raven, gisteren Strikers 1)
Maar in Q3A zijn minder fouten vind ik als UT en CS. en minder cheaten enzo.
Q3A is gewoon install updates draaien en spelen.
Verwijderd
Dat is toch ziek, maar begin me wel te irriteren aan de heoveelheid servers en lamers.
Heb zelf laatst kwakIII weer geinstaleerd om BFP te kunnen spelen. Dan word het waarschijnlijk wel weer populair. Duurt helaas nog zo lan voor p3 uitkomt. Voor nu alleen nog maar p1 over het lan.
Verwijderd
Volgens mij snap je het niet zo...Op woensdag 13 juni 2001 14:13 schreef jordyb het volgende:
Wat in Q3A niet ontwijken??
Is toch simpel.
Als je bij UT bijv. 2 keer op strafe links drukt, dan gaat'ie een acbrobatische jump naar links doen. Dat hebbie in Q3 niet.
OW ja.. ik ga quake III nog wel halen voor bid for power... ben niet zo'n enorme dbz fan maar die mod lijkt me echt wel kewl...
Verwijderd
In Q3A hoef je maar 1 keer op strafe links te drukken.Op woensdag 13 juni 2001 14:22 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet zo...
Als je bij UT bijv. 2 keer op strafe links drukt, dan gaat'ie een acbrobatische jump naar links doen. Dat hebbie in Q3 niet.
Maarja
Het maakt me ook niks uit
Verwijderd
Ik ben echt niet geïnteresseerd in al die halve zolen die UT zo goed vinden... (Sorry
Ik bedoel... geef het eens op man! Q3-ers en UT-ers zullen het nooit eens worden... Deze hele discussie is zwaar zinloos!
-=Fin=-
Maar goed als jullie je allemaal niet in kunnen houden, plz sluit het topic asap.
Verwijderd
*zucht*... Dat is in UT ook. Maar als je in UT dus 2x klikt op links strafen dan JUMPED hij naar links i.p.v normaal strafen.... (diz geen flame he...Op woensdag 13 juni 2001 14:27 schreef jordyb het volgende:
[..]
In Q3A hoef je maar 1 keer op strafe links te drukken.
Maarja
Het maakt me ook niks uit
Verwijderd
Flame??Op woensdag 13 juni 2001 14:58 schreef Raven_ het volgende:
[..]
*zucht*... Dat is in UT ook. Maar als je in UT dus 2x klikt op links strafen dan JUMPED hij naar links i.p.v normaal strafen.... (diz geen flame he...)
Waarom zou ik??
Alleen CS boeit me op het moment.
Dus ik schiet je vanavond wel even lek
Verwijderd
Ik bedoelde dat IK dus niet flamede omdat'et nogal erm... kwaad over kwam (anders gaat een ene l*rz*n misschien weer zeuren omdat het zijn topic is enzo....Op woensdag 13 juni 2001 15:11 schreef jordyb het volgende:
[..]
Flame??
Waarom zou ik??
Verwijderd
Hé, je hebt het tegen een clangenoot!Op woensdag 13 juni 2001 15:11 schreef jordyb het volgende:
[..]
Flame??
Waarom zou ik??
Verwijderd
Ben ik het helemaal mee eensOp woensdag 13 juni 2001 14:39 schreef Nibbles het volgende:
Mja ik snap ook niet echt waar het opstarten van zo'n flame topic voor nodig is...
Money for nothin' and your chicks for free
Hahaha, ik zag al dat je score was gekeldert, maar je kan niet altijd elke keer goed spelen.Op woensdag 13 juni 2001 15:17 schreef Raven_ het volgende:
Sh*t hee.. iedereen schiet me nu half lek... Ik heb de nationale suckie suckie dagen verlengt naar 3 xtra dagen (m.a.w, ik zuig echt ONTIEGELIJK de laaste 3 dagen met CS).
btw, je icon, is dat niet Sting ? Ik dacht dat Raven er heel anders uitzag, iig geen wit gezicht
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Das Sting jah.Op woensdag 13 juni 2001 15:37 schreef OO0nMe het volgende:
[..]
Hahaha, ik zag al dat je score was gekeldert, maar je kan niet altijd elke keer goed spelen.![]()
btw, je icon, is dat niet Sting ? Ik dacht dat Raven er heel anders uitzag, iig geen wit gezicht
En dan noemt hij zich Raven_??
Lekker vaag. Maarjah.
Ging gisteren voor het eerst lekker met CS
Verwijderd
Vandaag ging het weer lekker maar omdat er weer een stomme ram debiel op de server kwam (check strikerz forum voor meer info) was de lol er snel van af.....Op woensdag 13 juni 2001 15:37 schreef OO0nMe het volgende:
[..]
Hahaha, ik zag al dat je score was gekeldert, maar je kan niet altijd elke keer goed spelen.![]()
En m'n icon is idd sting. diz raven:
Maar ik vond alleen raven z'n naam en quote kewl... voor de rest sting...
Niet echt nodig... Ik heb m'n contacten...Op woensdag 13 juni 2001 15:45 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
Raven, ik heb een internal release van Bid For Power contact me maar ff op icq dan wil ik 'm wel op cd bakken...