Meer UT en CS dan Q3?

Pagina: 1
Acties:

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:20

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Als ik de laatste topics zo eens lees, valt het mij op dat er bijna alleen maar onderwerpen over UT en CS staan. Bijna geen Q3. Is het dan zo dat hier dus minder Kwak wordt gespeeld?

/edit: flame gemoved

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-10 09:55

evaarties

Powerball @ 12.582

Mijn mening: quake III zuigt.. Quake 2 vind ik beter en UT the best >:)

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 15:17
Op woensdag 13 juni 2001 11:33 schreef evaarties het volgende:
Mijn mening: quake III zuigt.. Quake 2 vind ik beter en UT the best >:)
Mijn mening, Q3 Rox,
alleen zijn er weinig vragen over dit spel,
alles is duidelijk, en het is gewoon lekker (f)Raggen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 13:46
Komt gewoon omdat alle q3'ers weten hoe een computer werkt en al die CS'ers en UT'ers allemaal newbie's zijn :P

Nee, denk gewoon dat het komt omdat CS en UT populairder zijn (kijk maar eens op www.clanbase.com hoeveel CS wars er op 1 dag worden gespeeld en vergelijk dat eens met Q3).

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 11:38 schreef Glorix Jim het volgende:
Komt gewoon omdat alle q3'ers weten hoe een computer werkt en al die CS'ers en UT'ers allemaal newbie's zijn :P

Nee, denk gewoon dat het komt omdat CS en UT populairder zijn (kijk maar eens op www.clanbase.com hoeveel CS wars er op 1 dag worden gespeeld en vergelijk dat eens met Q3).
Er komen juist steeds meer newbies bij. Conclusie: CS en UT worden allebei steeds meer gespeeld.

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-10 09:55

evaarties

Powerball @ 12.582

Toen'k Q3 voor het eerst speelde moest ik wennen aan de groffe graphics... UT komt veel scherper over (bij mij in ieder geval)

Verwijderd

Q3 is bagger vind ik. cs speelt gewoon veel lekker vind ik.

Verwijderd

Q3 is wel grappig.... Op lan. Maar via i-net speel ik liever CS.. wrom weet ik niet. Ik hou gewoon om meer in TEAMverband te spelen i.p.v een vette 1 man army uit hangen. Ja.. er zijn ook team gedoe bij Q3 maar je hebt je team niet bepaald nodig bij Q3... Bij CT (of tribes 2.. of DF LW) echt nodig. Of je hebt enorm geluk dat je andere team compleet af maakt (hou ff alle kapsones voor je mensen.... :P ).

Bij UT hebbie ook wel je team nodig... Maar ik ben compleet uit gekeken op UT. Was wel grappig begin... maar van mai part mag UT wel opzouten (diz geen flame.. :) ) en mag de nieuwe langzamerhand wel komen.

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik vind Q3 ruk, wapens zijn dodelijk saai, het spel heeft geen natuurlijke feeling en geluid is al helemaal kut. Cs vind ik ook niet zo super maar daar van is het concept tenminste nog leuk. UT heeft in mijn ogen beiden.

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
ik kwak 3 mis ik, DODGEN net als in UT, wat UT weer toffer maakt, omdat je met dodgen je skills kan omhoog halen, en ik mis in kwak 3 het raketten laden princiepe, ook zoals in UT,

ja ik ben een UT'er :)

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Quakers vinden doorladen over algemeen lame omdat ze van mening zijn dat je dan altijd raak schiet :z

Verwijderd

q3a is gewoon een techdemo voor andere spellen als alice etc imo maar ja...

q3a is ook gewoon ruk in mijn ogen door vage gangen rennen met doodskoppen aan de muur tja het boeit mij zeer weinig. Ik ren liever door een herkenbare omgeving.

Verwijderd

Wat in Q3A niet ontwijken??
Is toch simpel.

Ik heb veel Q3 gespeeld. Maar na de update is het niet veel meer. Daardoor zijn er veel gestopt. Misschien word de nieuwe update weer wat.

UT vind ik bagger. Want als ik hem opstart krijg ik al een fout melding (orgineel spel).
En ik vind het niet lekkert spelen. Ik ben namelijk Q3A gewend en niet UT.

CS speel ik laatste tijd en gaat steeds beter.
(He raven, gisteren Strikers 1)

Maar in Q3A zijn minder fouten vind ik als UT en CS. en minder cheaten enzo.
Q3A is gewoon install updates draaien en spelen.

Verwijderd

CS is gewoon stukken beter dan kwakIII. Daarnaast word CS gewoon veeeeeeeel meer gespeeld. Zag laatst dat HL generations momenteel nog 4 staat in de spellen top tien.
Dat is toch ziek, maar begin me wel te irriteren aan de heoveelheid servers en lamers.

Heb zelf laatst kwakIII weer geinstaleerd om BFP te kunnen spelen. Dan word het waarschijnlijk wel weer populair. Duurt helaas nog zo lan voor p3 uitkomt. Voor nu alleen nog maar p1 over het lan.

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 14:13 schreef jordyb het volgende:
Wat in Q3A niet ontwijken??
Is toch simpel.
Volgens mij snap je het niet zo... |:(
Als je bij UT bijv. 2 keer op strafe links drukt, dan gaat'ie een acbrobatische jump naar links doen. Dat hebbie in Q3 niet. :)

edit:

OW ja.. ik ga quake III nog wel halen voor bid for power... ben niet zo'n enorme dbz fan maar die mod lijkt me echt wel kewl... :)

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 14:22 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het niet zo... |:(
Als je bij UT bijv. 2 keer op strafe links drukt, dan gaat'ie een acbrobatische jump naar links doen. Dat hebbie in Q3 niet. :)
In Q3A hoef je maar 1 keer op strafe links te drukken.

Maarja

Het maakt me ook niks uit

Verwijderd

Ik wordt echt een beetje simpel vn de eeuwige discussie "Yap Yap Q3, Yadda Yadda UT!". Laat iedereen spelen wat ie wil en verder zijn muil houden.
Ik ben echt niet geïnteresseerd in al die halve zolen die UT zo goed vinden... (Sorry :) dat glipte er uit).

Ik bedoel... geef het eens op man! Q3-ers en UT-ers zullen het nooit eens worden... Deze hele discussie is zwaar zinloos!

-=Fin=-

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Mja ik snap ook niet echt waar het opstarten van zo'n flame topic voor nodig is...

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Topicstarter
Twas ook helemaal niet bedoeld als flame topic. Ik constateerde gewoon dat er veel meer topics waren over UT/CS. Dus ik vroeg me af of er minder Quake wordt gespeeld.

Maar goed als jullie je allemaal niet in kunnen houden, plz sluit het topic asap.

:P

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 14:27 schreef jordyb het volgende:

[..]

In Q3A hoef je maar 1 keer op strafe links te drukken.

Maarja

Het maakt me ook niks uit
*zucht*... Dat is in UT ook. Maar als je in UT dus 2x klikt op links strafen dan JUMPED hij naar links i.p.v normaal strafen.... (diz geen flame he... :) )

Verwijderd

Ik heb ook zoveel lag bij Q3...:
Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/raven_wcw/matrixlag.jpg

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 14:58 schreef Raven_ het volgende:

[..]

*zucht*... Dat is in UT ook. Maar als je in UT dus 2x klikt op links strafen dan JUMPED hij naar links i.p.v normaal strafen.... (diz geen flame he... :) )
Flame??
Waarom zou ik??

Alleen CS boeit me op het moment.
Dus ik schiet je vanavond wel even lek >:)

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 15:11 schreef jordyb het volgende:

[..]

Flame??
Waarom zou ik??

Ik bedoelde dat IK dus niet flamede omdat'et nogal erm... kwaad over kwam (anders gaat een ene l*rz*n misschien weer zeuren omdat het zijn topic is enzo.... :P ... :) ).

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 15:11 schreef jordyb het volgende:

[..]

Flame??
Waarom zou ik??

Hé, je hebt het tegen een clangenoot! ;)

Verwijderd

Sh*t hee.. iedereen schiet me nu half lek... Ik heb de nationale suckie suckie dagen verlengt naar 3 xtra dagen (m.a.w, ik zuig echt ONTIEGELIJK de laaste 3 dagen met CS).

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Op woensdag 13 juni 2001 14:39 schreef Nibbles het volgende:
Mja ik snap ook niet echt waar het opstarten van zo'n flame topic voor nodig is...
Ben ik het helemaal mee eens :(

Money for nothin' and your chicks for free

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Op woensdag 13 juni 2001 15:17 schreef Raven_ het volgende:
Sh*t hee.. iedereen schiet me nu half lek... Ik heb de nationale suckie suckie dagen verlengt naar 3 xtra dagen (m.a.w, ik zuig echt ONTIEGELIJK de laaste 3 dagen met CS).
Hahaha, ik zag al dat je score was gekeldert, maar je kan niet altijd elke keer goed spelen. ;)
btw, je icon, is dat niet Sting ? Ik dacht dat Raven er heel anders uitzag, iig geen wit gezicht :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 15:37 schreef OO0nMe het volgende:

[..]

Hahaha, ik zag al dat je score was gekeldert, maar je kan niet altijd elke keer goed spelen. ;)
btw, je icon, is dat niet Sting ? Ik dacht dat Raven er heel anders uitzag, iig geen wit gezicht :D
Das Sting jah.
En dan noemt hij zich Raven_??
Lekker vaag. Maarjah.

Ging gisteren voor het eerst lekker met CS

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

OW ja.. ik ga quake III nog wel halen voor bid for power... ben niet zo'n enorme dbz fan maar die mod lijkt me echt wel kewl...
Raven, ik heb een internal release van Bid For Power contact me maar ff op icq dan wil ik 'm wel op cd bakken...

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 15:37 schreef OO0nMe het volgende:

[..]

Vandaag ging het weer lekker maar omdat er weer een stomme ram debiel op de server kwam (check strikerz forum voor meer info) was de lol er snel van af..... :(

En m'n icon is idd sting. diz raven:
Afbeeldingslocatie: http://www.wwfsuperstars.com/media/2000/11/13/17303
Maar ik vond alleen raven z'n naam en quote kewl... voor de rest sting... :)
Op woensdag 13 juni 2001 15:45 schreef Scarecrow het volgende:

[..]

Raven, ik heb een internal release van Bid For Power contact me maar ff op icq dan wil ik 'm wel op cd bakken...
Niet echt nodig... Ik heb m'n contacten... >:) ... :D thnx anyway
Pagina: 1