Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!
Je bedoelt dat elke kop een anchor wordt, zodat je naar pagina#alineakop kan linken?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ja, maar je hoeft daar geen anchors voor te gebruiken. Het ID van een element wordt door browsers ook als anchor behandeld. Een ID-element toevoegen aan headers is dan voldoende.Hero of Time schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:55:
Je bedoelt dat elke kop een anchor wordt, zodat je naar pagina#alineakop kan linken?
Saved by the buoyancy of citrus
Over welke type pagina's hebben we het dan? In redactionele content (nieuwsartikelen, reviews, .plans, donwload, enz) kan de redactie het namelijk al doen (en doen ze het vaak ook al in reviews ivm het linken van de plus- en minpunten).
En als het op andere plekken is, ben ik benieuwd waar dat dan is. Wellicht dat er in sommige gevallen (te lange pagina's?) beter naar een andere oplossing gezocht kan worden.
En als het op andere plekken is, ben ik benieuwd waar dat dan is. Wellicht dat er in sommige gevallen (te lange pagina's?) beter naar een andere oplossing gezocht kan worden.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Ik wou op deze pagina naar het 2e kopje(tweakblog van de maand) linken:
reviews: Gebruikersreview van de Maand - Oktober 2014
Maar ik kon geen id vinden waar ik naar toe kon linken.
Bijvoorbeeld op deze pagina worden h3's gebruikt maar hebben verder geen attributen.
plan: Development-round-up - Iteratie #60
reviews: Gebruikersreview van de Maand - Oktober 2014
Maar ik kon geen id vinden waar ik naar toe kon linken.
Bijvoorbeeld op deze pagina worden h3's gebruikt maar hebben verder geen attributen.
plan: Development-round-up - Iteratie #60
[ Voor 27% gewijzigd door rohaantje op 18-11-2014 15:34 ]
Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!
In beide gevallen moet het in principe door de auteur gedaan worden. In je eerste voorbeeld is dat iemand van de redactie, in het tweede zijn wij devvers dat toevallig.
Ik weet niet wat het standpunt van de redactie is, maar wat betreft de .plans die wij devvers schrijven, is het voornamelijk omdat deze zo kort zijn dat allerlei extra id's op de header wat overkill is.
Ik weet niet wat het standpunt van de redactie is, maar wat betreft de .plans die wij devvers schrijven, is het voornamelijk omdat deze zo kort zijn dat allerlei extra id's op de header wat overkill is.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Pagina: 1