Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Ik zoek een?
Ik zoek een telefoon die tegen een stootje kan (oftewel moet niet aan stukken liggen als hij een keer van de trap valt), goede specs heeft, en het moet een android zijn, 4G, MicroSD en een full hd scherm zijn vereiste.

Wat is je budget?
Bij abbo dus niet echt van toepassing

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik rijs veel met OV dus games, verder gebruik ik mijn telefoon vaak als hotspot voor mijn laptop

Wat heb je zelf al gevonden?
Twijfel tussen htc one m8 en samsung galaxy s5

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601896

Beiden zijn gevoelig voor stukgaan.
De one m8 is deze week te koop voor 399 bij belcompanies.
Dat zou mijn keuze zijn tussen die 2 droids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-07 12:00
Anoniem: 601896 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:26:
Beiden zijn gevoelig voor stukgaan.
De one m8 is deze week te koop voor 399 bij belcompanies.
Dat zou mijn keuze zijn tussen die 2 droids.
Maar de s5 kan toch juist wel iets meer hebben dan een gemiddeld toestel?

Verwijderd

De M8 is in praktijk sneller, accu gaat langer mee, geluid is veel beter, voelt premium aan.

De S5 is minder erg als je het laat vallen. Het voelt namelijk niet als iets kostbaar. En Samsung heeft alvast een pleisterpatroon op de achterkant gezet, mocht je je smartphone reparatie willen verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-07 10:15
De HTC. Is duidelijk meer premium dan de Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07 10:25

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik zou een Samsung altijd laten liggen, er zijn zo veel betere telefoons beschikbaar. Als we dan ook geld erbij betrekken is de keuze al helemaal snel gemaakt, die dingen zijn varkensduur.

M8 dus, is een mooie telefoon. En budget is wel degelijk van toepassing bij een abbo, waar denk je dat die toestelprijs in verrekend word?

Waarom kijk je niet naar een Nexus 5? Heeft alles wat je wil minus de SD-slot wat natuurlijk wel doorslaggevend kan zijn in bepaalde situaties. Maar je gaat geen sneller apparaat vinden (die TouchWiz meuk is bijvoorbeeld echt verschrikkelijk zwaar en draait echt niet altijd even goed op de S5) en voor de prijs hoef je het ook niet te laten imo.

Laten vallen is ook geen enkel probleem, die van mij leeft nu al 1 jaar zonder mapje erop en alleen een el-cheapo screenprotector. Ik reed onlangs met mijn renfiets ongeveer 70 toen het ding plotseling uit mn tas viel op het beton. Niks aan de hand behalve 1 klein kiertje tussen de battery cover en behuizing wat niet eens opvalt. Krassen? Die veeg je er letterlijk af, dat materiaal is een beetje zacht-aanvoelend plastic (de battery cover dan) en krassen veeg je er zo uit.

[ Voor 55% gewijzigd door Kuusj op 22-11-2014 23:03 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Pagina: 1