Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Nieuwe televisie..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb beetje een dilemma.. Ben op zoek naar een een televisie, maar heb eigenlijk geen idee waar ik allemaal op moet letten..

Het moet minimaal een 40" led televisie zijn en ik wil er vanaf mijn pc films op kunnen streamen..

Verder weinig eisen.

Probleem is budget ligt rond €400,-

Iemand goede suggesties of tips? :X

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:56

Speedmaster

Make my day...

Begin eens hier: http://tweakers.net/categorie/621/televisies/producten/

Maak een lijstje en kom dan eens terug

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Voor 400 kun je weinig echt geweldigs halen, daardoor zal er ook weinig kwaliteitsverschil zijn.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dankjewel. Ik heb alles ingevuld waarvan ik weet dat ik nodig heb, 40" en led. En krijg 9 resultaten: http://tweakers.net/categ...ErKEnOUrKKVjI3MLZRia2trAQ Waar is het nog meer slim na te kijken? Aantal hz? en evt een smart tv met wifi?

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Lijkt me wel makkelijk als je wilt streamen naar je tv....

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Vreemd, hoe kon ik dan via de TV uitgang op mijn oude pc "streamen" naar mijn oude CRT? Ohja, kabeltje trekken, TV op de juiste exit zetten.

Om je pc aan je TV te knopen heb je een HDMI kabel nodig, geen smart TV.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan maar 2 beeldschermen aan mijn pc hangen, dus ik vroeg me af of het mogelijk is om inderdaad draadloos films te streamen. Vlc? Oid. Ik ben er niet zo erg in thuis, excuses. Daarom dat ik het hier vraag..

En buiten dat vroeg ik me af waarnaar ik moest kijken als ik een budget televisie zoek. Want merk gewoon dat mijn oude Samsung televisie stuk minder vloeiend loopt als bijv de televisie van een maat van mij. En dat ding koste ook nog geen 400 euro.

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-10 17:49
pricewatch: LG 42LB570V Zilver

Deze al gezien?
Lg maakt over het algemeen goede tv's en hebben voor het grootste gedeelte een ips paneel.
Echter heeft deze maar 50hz paneel maar in deze prijsklasse zal je niet gauw anders vinden.

Streamen gaat het beste met bv Serviio of plex media server

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als je qua budget tegen de onderkant aan de markt aan het zoeken bent is het altijd wat lastig om een afweging te maken tussen de vele modellen. Je geeft aan dat het minimaal 40 inch moet worden. Probeer ook een beetje bij die range te blijven. Je zou kunnen proberen om een zo groot mogelijke tv te kopen voor je geld maar daar zul je qua beeldkwaliteit niet vrolijk van worden.

Het aantal Hz is altijd een valkuil. De "geoptimaliseerde" waarden waarmee geadverteerd wordt, zeggen helemaal niets en zijn merkspecifiek verzonnen zodat je deze niet onderling kan vergelijken. De daadwerkelijke Hz waarde van het paneel is wel interessant maar vaak wat lastig te achterhalen.

Smart-tv.... tja... voor sommige mensen is het prima maar persoonlijk ben ik er niet gecharmeerd van. Dergelijke functionaliteiten zitten wel zo'n beetje in elke tv maar met een htpc of mediaspeler zal de gebruikservaring altijd beter zijn.

Rond het gesteld budget, wil ik je deze optie nog meegeven: de Sony Bravia KDL-40W605B en de Samsung UE40H6200AW. Ze zijn beiden wel iets duurder van € 400 maar zijn volgens mij prima tv's voor het geld. Laatstgenoemde heeft volgens mij zelfs een native 100 Hz paneel. Daarnaast is de smart-omgeving van Samsung wat completer; als je dat belangrijk zou vinden.

Je topic krijgt verder nog een schopje naar CEA aangezien het aankoopadvies betreft.

[ Voor 5% gewijzigd door S1NN3D op 12-11-2014 07:39 . Reden: links naar Pricewatch toegevoegd ]

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 01:10:
Oke, dankjewel. Ik heb alles ingevuld waarvan ik weet dat ik nodig heb, 40" en led. En krijg 9 resultaten: http://tweakers.net/categ...ErKEnOUrKKVjI3MLZRia2trAQ Waar is het nog meer slim na te kijken? Aantal hz? en evt een smart tv met wifi?
Criteria uitbreiden naar 39 tot 42 inch ;)

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:56

mr.paaJ

generatie cmd+z

Samsungs 40h6203 is een interessante, de budgetversie van de H6200: dikker en minder aansluitingen maar prima beeld.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Pagina: 1