Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RBens
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10 16:48
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hoDAsmP.jpg

Ik kwam het volgende product tegen op Indiegogo, en ik werd toch wel erg nieuwsgierig. Ideal Future heet het bedrijf en zij hebben een apparaat ontworpen dat een telefoon, tablet en laptop in een is. En dat niet alleen, het totaal is een 7 inch phablet, een 2x7" dualscreen laptop (12" totaal) en een tablet met dock. Oh, en het apparaat draait zowel Android als Windows.

De specs vind je hier, en de Indiegogo pagina met meer info en het verhaal erachter hier.

Prijs
De "Windroid" versie, dus met Windows en Android is op Indiegogo te bestellen voor slechts 400 dollar. Later zou deze 799 dollar op moeten brengen. Een pure Android versie is te pre-orderen op Indiegogo voor 300 dollar en gaat later 599 dollar kosten.

Specs
De Windroid versie komt o.a. met een i5 of i7 processor (nog onbekend welke), 4GB (of 8) aan ram en 256GB (of 512) aan SSD opslag. De grafische kaart wordt de intel 4400 of 5000. Daarnaast is de phablet uitgerust met Snapdragon 801 processor (wordt waarschijnlijk de 810 wanneer de telefoon in productie gaat), 3GB ram, 16,32 of 64GB aan opslag en een 3200mAh batterij (kan nog groter worden). De Android versie beschikt alleen over de hardware in de telefoon en heeft geen losse "windows" hardware. De telefoon komt met een bluetooth headset en touchpen.

Ik vond zowel de indiegogo prijs en de uiteindelijke adviesprijs bizar laag voor wat je in huis haalt, al zijn er ook een aantal minpunten te bedenken (2x7" scherm klein, toetsenbord kwaliteit onbekend) maar ben wel benieuwd naar jullie mening. Is dit "the next big thing" of een gigantische flop?

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 16:31
Ziet er cool uit, hou ik in de gaten!