Windows 7 (prof) Schermbeveiliging versus delay time

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meijer0
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-12-2022
Hallo,

Ik heb een vraag over windows 7 proffessional.

Ik heb sindskort een nieuwe laptop van het werk en je raad het al.... De policy`s mbt. de screensaver (gebeurde ook op de oude laptop) worden bij elke reboot vanaf het netwerk naar de laptop gepust waardoor het verstellen van de screensaver delay time (ScreenSaveTimeOut) geen zin heeft....

Bij mijn oude laptop had ik een registerregel toegevoegd waarin je de tijd kon instellen waarbinnen je de muis mocht bewegen en schermbeveiliging reeds geactiveerd is en windows toch terug gaat naar het buraue blad zonder dat je opnieuw moet inloggen.

Nu komt de vraag... Ik ben reeds 2 avonden aan het googlen echter kan ik de juiste registersleutel niet terug vinden :( .... Weet iemand toevallig welk registersleutel aan het register toegevoegd moet worden?

Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:14

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Wat let je om je systeembeheerder te vragen de tijd van het activeren van de screensaver te rekken? Het staat natuurlijk niet voor niets zo ingesteld.

Als hij het wil wijzigen voor je is het de makkelijkste oplossing en heb je helaas 2 avonden voor niets gegoogled.
Als hij het niet wil wijzigen moet je even na gaan denken of je wel op deze manier tegen de bedrijfspolicy moet/wil ingaan.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:18

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Je zult het inderdaad aan je beheersafdeling moeten vragen. Vragen om bedrijfsbeleid te omzeilen zijn hier formeel gezien niet toegestaan ook.

Overigens, ook al zou je de juiste registersleutel kunnen vinden, dan nog wordt deze (default) om de 90 minuten weer ingesteld op de bedrijfsstandaard.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B