Om ook goed thuis te kunnen werken, wil ik een nieuwe PC kopen met 2 monitors. Ik heb nog geen onderdelen, dus alles moet nieuw. Let op: ik ben echt een noob op dit gebied. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een computer zelf in elkaar gezet, vandaar mijn topic hier. Ik heb al wel wat rond gevraagd en daar kwam onderstaand lijstje uit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer is vooral bedoeld om te werken aan websites (surfen, office). Ik speel heel af en toe lichte games als AoE en FIFA. Verder kijk ik er wel eens een filmpje of serie op. Voor de duidelijkheid: ik werk niet met grote programma's zoals Photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen idee wat een passend bedrag is voor mijn eisen. Ben natuurlijk op zoek naar de beste prijs/kwaliteit verhouding. Voor de desktop heb ik zo'n €600-€700 gereserveerd. Als sommige onderdelen voor een paar tientjes echt veel beter zijn wil ik hier echter niet op besparen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Boxen en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier heb ik dus 0 verstand van, en hoop dat jullie hier mij op op basis van deze post bij kunnen helpen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen idee. Windows 8 erop zou fijn zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn belangrijkste eis is dat de desktop gewoon snel is. Weet niet of het nog uitmaakt, maar in de kamer waar de desktop komt te staan is het altijd vrij warm. Zou het ook fijn vinden als de PC redelijk stil is, en minstens 5 jaar mee gaat.
Ga je overklokken?
Hoop dat jullie me kunnen helpen. En mocht iets niet duidelijk zijn, vraag maar raak!
EDIT: Zie ik dat Pricewatch producten verkeerd heb toegevoegd, ik kan deze alleen zelf niet verwijderen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De computer is vooral bedoeld om te werken aan websites (surfen, office). Ik speel heel af en toe lichte games als AoE en FIFA. Verder kijk ik er wel eens een filmpje of serie op. Voor de duidelijkheid: ik werk niet met grote programma's zoals Photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen idee wat een passend bedrag is voor mijn eisen. Ben natuurlijk op zoek naar de beste prijs/kwaliteit verhouding. Voor de desktop heb ik zo'n €600-€700 gereserveerd. Als sommige onderdelen voor een paar tientjes echt veel beter zijn wil ik hier echter niet op besparen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Boxen en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier heb ik dus 0 verstand van, en hoop dat jullie hier mij op op basis van deze post bij kunnen helpen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen idee. Windows 8 erop zou fijn zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn belangrijkste eis is dat de desktop gewoon snel is. Weet niet of het nog uitmaakt, maar in de kamer waar de desktop komt te staan is het altijd vrij warm. Zou het ook fijn vinden als de PC redelijk stil is, en minstens 5 jaar mee gaat.
Ga je overklokken?

Hoop dat jullie me kunnen helpen. En mocht iets niet duidelijk zijn, vraag maar raak!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD FX-4300 Boxed | € 72,- | € 72,- |
1 | MSI 970 Gaming | € 91,83 | € 91,83 |
1 | Asus GT 730 Passive LP | € 52,95 | € 52,95 |
1 | Arctic Cooling Freezer A11 | € 20,30 | € 20,30 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Corsair CX750M | € 81,95 | € 81,95 |
1 | Adata Premier Pro SP900 M.2 2242 256GB | € 120,95 | € 120,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 505,93 |
EDIT: Zie ik dat Pricewatch producten verkeerd heb toegevoegd, ik kan deze alleen zelf niet verwijderen.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2014 23:15 ]