Hey iedereen, eerste maal dat ik om hulp vraag via een forum en eerste maal dat ik zelf besloten heb om een pc in elkaar te steken dus.. vergeef me mijn foutjes 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De bedoeling is toch om serieus te gamen. Graag ook voor een aantal jaartjes op medium tot high settings (mits een paar aanpassingen natuurlijk). Voor de rest interesseren kloksnelheden en geheugen me allemaal niet echt zo veel. Maw, liever een awesome gaming performance dan een aantal mooie cijfertjes op papier.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is momenteel op en rond de 1000euro. Misschien ook handig is dat ik de btw kan recuperen waardoor mijn uiteindelijke kosten iets van een 800eur zullen zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel al een scherm, keyboard, muis en dvd drive.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee hoe je zo'n mooi lijstje maakt maar moesten jullie kunnen kijken bij mijn wenslijst zul je zien wat ik na enkele dagen zoeken al verzameld heb. Totdat ik uitgevist heb hoe je linken naar producten in een post zet geef ik hierbij een opsomming:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor mij hoeft het er niet echt mooi uit te zien zolang ik maar een paar uurtjes kan relaxt gamen.
Ga je overklokken?
[i]Dit is optioneel maar ik had ergens gelezen dat je niet zo veel zichtbare performance krijgt en ik gebruik die 100 eur (50 voor cpu en 50 voor z mb) liever voor iets nuttigers.
Alvast hartelijk bedankt en hopelijk raken jullie niet al te gefrustreerd door deze totale newb post!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De bedoeling is toch om serieus te gamen. Graag ook voor een aantal jaartjes op medium tot high settings (mits een paar aanpassingen natuurlijk). Voor de rest interesseren kloksnelheden en geheugen me allemaal niet echt zo veel. Maw, liever een awesome gaming performance dan een aantal mooie cijfertjes op papier.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is momenteel op en rond de 1000euro. Misschien ook handig is dat ik de btw kan recuperen waardoor mijn uiteindelijke kosten iets van een 800eur zullen zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel al een scherm, keyboard, muis en dvd drive.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee hoe je zo'n mooi lijstje maakt maar moesten jullie kunnen kijken bij mijn wenslijst zul je zien wat ik na enkele dagen zoeken al verzameld heb. Totdat ik uitgevist heb hoe je linken naar producten in een post zet geef ik hierbij een opsomming:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,54 | € 164,54 |
| 1 | MSI H97 GAMING 3 | € 98,90 | € 98,90 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 339,90 | € 339,90 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,99 | € 47,99 |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 78,50 | € 78,50 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 957,83 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor mij hoeft het er niet echt mooi uit te zien zolang ik maar een paar uurtjes kan relaxt gamen.
Ga je overklokken?
[i]Dit is optioneel maar ik had ergens gelezen dat je niet zo veel zichtbare performance krijgt en ik gebruik die 100 eur (50 voor cpu en 50 voor z mb) liever voor iets nuttigers.
Alvast hartelijk bedankt en hopelijk raken jullie niet al te gefrustreerd door deze totale newb post!
[ Voor 44% gewijzigd door xotin op 11-11-2014 23:04 ]