Ik zoek een?
39-42" smart tv, Full HD, 3D liever niet.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 400€ en 600€. 800€ is mijn uiterste limiet.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar ik moet beginnen. Ik zie door het bos de bomen niet meer.
AL die verschillende specs, van Hz, back lit, edge lit, refreshrates, zeggen mij niets en ik weet niet welke relevantie deze hebben.
Qua merken denk ik dat ik liever voor een Sony, Samsung, LG, Panasonic of Phillips zou gaan.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe zit het tegenwoordig nog met de geluidskwaliteit van de standaard speakers? Zijn externe speakers, soundbars aan te raden of valt dit nog goed mee?
39-42" smart tv, Full HD, 3D liever niet.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 400€ en 600€. 800€ is mijn uiterste limiet.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Het streamen van films van mijn pc. Na verloop van tijd zou ik daar liefst een NAS van maken.
- Console gaming
- Gewone Digitale TV
- Netflix
Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar ik moet beginnen. Ik zie door het bos de bomen niet meer.
AL die verschillende specs, van Hz, back lit, edge lit, refreshrates, zeggen mij niets en ik weet niet welke relevantie deze hebben.
Qua merken denk ik dat ik liever voor een Sony, Samsung, LG, Panasonic of Phillips zou gaan.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe zit het tegenwoordig nog met de geluidskwaliteit van de standaard speakers? Zijn externe speakers, soundbars aan te raden of valt dit nog goed mee?