Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Onlangs heb ik mijn oude Huawei Ascend Y300 weer eens aangezet om wat te testen met ROMs etc., daar liep ik gelijk tegen het volgende probleem aan: Ik kom mijn recovery niet meer in. Ik wilde mijn recovery in om andere ROMs te installeren maar dit lukte niet meer, ook kom ik niet in de fastboot om mijn telefoon evt opnieuw te unlocken (als dat het probleem zou zijn).

heeft iemand enig idee wat ik moet doen? Heb ik iets uit staan of doe ik iets verkeerd? ik hoor het graag :)

mvg

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:13
kan je nog wel in android booten? zo ja probeer eens een ADB commando reboot fastboot of reboot recovery?
als android het ook niet meer doet, wat krijg je nog wel op je scherm? is het niet gewoon een driver probleem, dus dat fastboot het wel doet, maar dat je pc je toestel niet ziet in fastboot?
iets meer details over het probleem dus, "ik kom er niet in" is nogal vaag

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Prulleman schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:40:
kan je nog wel in android booten? zo ja probeer eens een ADB commando reboot fastboot of reboot recovery?
als android het ook niet meer doet, wat krijg je nog wel op je scherm? is het niet gewoon een driver probleem, dus dat fastboot het wel doet, maar dat je pc je toestel niet ziet in fastboot?
iets meer details over het probleem dus, "ik kom er niet in" is nogal vaag
als ik in de recovery wil komen (volume +/lock knop) boot de telefoon gewoon op, hetzelfde bij fastboot alleen duurt de animatie van het opstarten iets langer en wat bedoel je met android boot?

edit: Na een factory is het me toch gelukt in de recovery te komen, bedankt voor je reactie

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2014 15:54 . Reden: gelukt ]