Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2023
Hey Tweakers,

Sinds vandaag flikkert het beeldscherm van mijn laptop als ik licht druk zet (bijvoorbeeld bij het op schoot zetten van de laptop) op de onderkant van de laptop. Het is niet zo dat het beeld totaal verandert, m Dit gebeurt niet wanneer ik de laptop aansluit op een extern beeldscherm. Overigens moet ik hierbij zeggen dat mijn moeder de laptop de hele dag op een knetterhete kachel ( |:( ) heeft laten staan. Ik heb nog garantie op de laptop. Mijn vraag aan jullie is: kan ik dit probleem zelf verhelpen (wellicht dat er bedrading oid door de hitte losser is gaan zitten, ik noem maar wat?) of is het het beste om hem op te sturen voor garantie? De laatste keer dat ik dat deed was ik hem namelijk 6 (!) weken kwijt en met oog op studie zit ik hier absoluut niet op te wachten.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

Edit: hier heb ik een foto (alhoewel het niet erg goed te zien is) van de verschillen. Niet dat je er verder veel mee kan, maar dan is er iig een beeld bij.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/j67i4p.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Tukkerrandy op 11-11-2014 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Een flikkerend scherm is meestal een draadje wat niet goed vast zit. Ik zou kijken of je garantie kan claimen. Hoewel... staat de laptop wel op een geaard stopcontact?

[ Voor 20% gewijzigd door Frozen op 11-11-2014 21:16 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Tukkerrandy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2023
Frozen schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:16:
Een flikkerend scherm is meestal een draadje wat niet goed vast zit. Ik zou kijken of je garantie kan claimen. Hoewel... staat de laptop wel op een geaard stopcontact?
Nope, althans, de stekkerdoos waarop hij aangesloten zit niet. Hoezo? Kan daardoor ook iets doorbranden?