Lege email

Pagina: 1
Acties:

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Hoi,

me vader heeft een klein probleempje. Hij geregeld email waar gewoon niks instaat. Het veld is dat dus geheel leeg. Als hij dan op Reply drukt staat er alleen het meel adres van wie hij de meel heeft gekregen. Ik snap er er niks van. BV een meel van de IB groep, kan belangrijk zijn :) die sturen geen lege meels.. dus het is geen fout van iemand anders. Dit is wat ik heb geprobeerd:

- Met HTML instellingen kloten, maar het is ook bij gewone meels (ASCI)

- Doorsturen naar mijzelf, kijken of ik het wel kan lezen oid. Ik dacht misschien dat hij een bepaald lettertype niet had ofzo, al leek me dit sterk..

mja.. ik wist niet echt in welk forum ik het moest openen, ik denk dat dit wel zo ongeveer goed zit..

ja, ik heb de search gebruikt.. maar ik kan niets bruikbaars vinden :(

ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

ohja natuurlijk... ik gebruik microsoft outlouk :)

Audi A8 W12 6.0

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:43
Ik heb ook iets dergelijks maar dan dat ik ook geen afzender en onderwerp zie, soms gewoon een helemaal lege envelop en verder niets.
Gebruikt ie outlook? Anders moet je eens een ander proggie gebruiken...
Als hij het gebruikte lettertype niet heeft pakt ie automatisch een alternatief dacht ik...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ik heb wel 'ns e-mails gehad zonder afzender, zonder subject en zonder inhoud, en proberen dat te tracen had ook geen zin, da's pas vaag...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• delyver
Op woensdag 13 juni 2001 11:28 schreef Escobar het volgende:
Ik heb ook iets dergelijks maar dan dat ik ook geen afzender en onderwerp zie, soms gewoon een helemaal lege envelop en verder niets.
Gebruikt ie outlook? Anders moet je eens een ander proggie gebruiken...
Als hij het gebruikte lettertype niet heeft pakt ie automatisch een alternatief dacht ik...
mja... ik zal opera ofzo eens gaan proberen ofzo... ik snap er echt niks van :(

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Ik had ook een lege email in me outlook... toen ging ik naar hotmail en toen kon ik em wel gewoon lezen...

• delyver
Op woensdag 13 juni 2001 13:44 schreef MrFreeman het volgende:
Ik had ook een lege email in me outlook... toen ging ik naar hotmail en toen kon ik em wel gewoon lezen...
Mja dat duidt er dus op dat het aan de ontvanger zijn outlouk ligt... maar WAAR ligt het aan...

iemand?

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 11:53 schreef kamstra het volgende:
ik heb wel 'ns e-mails gehad zonder afzender, zonder subject en zonder inhoud, en proberen dat te tracen had ook geen zin, da's pas vaag...
Me 2, erg vaag.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:57

Opa

Nu Multifocaal!

Ik moet aan twee oorzaken denken.

1. (Ver gezocht maar ja...)
Kan het zijn dat je in Hotmail met HTML opmaak in witte letters typt op een zwarte achtergrond?
Daar kom je achter zodra je Ctrl-A doet in het "lege" venster of met de muis er over heen "sleept".

2. De meel wordt verstuurd als een attachment met de naam 00000001.txt. De attachment kan je dan gewoon lezen.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Ook niets te vinden in de source van de meel?
Pagina: 1