Hoi,
me vader heeft een klein probleempje. Hij geregeld email waar gewoon niks instaat. Het veld is dat dus geheel leeg. Als hij dan op Reply drukt staat er alleen het meel adres van wie hij de meel heeft gekregen. Ik snap er er niks van. BV een meel van de IB groep, kan belangrijk zijn
die sturen geen lege meels.. dus het is geen fout van iemand anders. Dit is wat ik heb geprobeerd:
- Met HTML instellingen kloten, maar het is ook bij gewone meels (ASCI)
- Doorsturen naar mijzelf, kijken of ik het wel kan lezen oid. Ik dacht misschien dat hij een bepaald lettertype niet had ofzo, al leek me dit sterk..
mja.. ik wist niet echt in welk forum ik het moest openen, ik denk dat dit wel zo ongeveer goed zit..
ja, ik heb de search gebruikt.. maar ik kan niets bruikbaars vinden
ik hoop dat iemand mij kan helpen
ohja natuurlijk... ik gebruik microsoft outlouk
me vader heeft een klein probleempje. Hij geregeld email waar gewoon niks instaat. Het veld is dat dus geheel leeg. Als hij dan op Reply drukt staat er alleen het meel adres van wie hij de meel heeft gekregen. Ik snap er er niks van. BV een meel van de IB groep, kan belangrijk zijn
- Met HTML instellingen kloten, maar het is ook bij gewone meels (ASCI)
- Doorsturen naar mijzelf, kijken of ik het wel kan lezen oid. Ik dacht misschien dat hij een bepaald lettertype niet had ofzo, al leek me dit sterk..
mja.. ik wist niet echt in welk forum ik het moest openen, ik denk dat dit wel zo ongeveer goed zit..
ja, ik heb de search gebruikt.. maar ik kan niets bruikbaars vinden
ik hoop dat iemand mij kan helpen
ohja natuurlijk... ik gebruik microsoft outlouk
Audi A8 W12 6.0