Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
SSD voor mijn pc.
Wat is je budget?
Het moet niet meer kosten als nodig is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik twijfel eigenlijk tussen 2 verschillende.
Samsung EVO 840 (256gb)
Samsung PRO 850 (256gb)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC voor dagelijks gebruik. Webbrowsen, office, virtuele windows om te hobbyen en ook gamen (racegames). De pc staat dag en nacht aan omdat ik overal bij mijn spullen wil kunnen via remote desktop bijvoorbeeld.
Systeem:
Intel core I7 2600k
Asus p8h67 pro
1+2+3TB Western digital harddisks
Asus GTX970 Strix
vraag
Ik heb gelezen dat de 850PRO veel langer garantie heeft ook sneller moet zijn. Zal ik het verschil merken in snelheid met de dingen die ik doe met de pc? Omdat de garantie veel langer is van de 850PRO neem ik aan dat de levensduur ook langer word geschat. Omdat mijn pc altijd aanstaat zal de 840EVO snel versleten zijn of valt die wel mee?
Ik zoek een?
SSD voor mijn pc.
Wat is je budget?
Het moet niet meer kosten als nodig is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik twijfel eigenlijk tussen 2 verschillende.
Samsung EVO 840 (256gb)
Samsung PRO 850 (256gb)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC voor dagelijks gebruik. Webbrowsen, office, virtuele windows om te hobbyen en ook gamen (racegames). De pc staat dag en nacht aan omdat ik overal bij mijn spullen wil kunnen via remote desktop bijvoorbeeld.
Systeem:
Intel core I7 2600k
Asus p8h67 pro
1+2+3TB Western digital harddisks
Asus GTX970 Strix
vraag
Ik heb gelezen dat de 850PRO veel langer garantie heeft ook sneller moet zijn. Zal ik het verschil merken in snelheid met de dingen die ik doe met de pc? Omdat de garantie veel langer is van de 850PRO neem ik aan dat de levensduur ook langer word geschat. Omdat mijn pc altijd aanstaat zal de 840EVO snel versleten zijn of valt die wel mee?