Mijn vriends laptop is een aantal dagen geleden overleden, nadat ik mijn eigen PC in elkaar had gezet was hij toch wel onder de indruk hoeveel prestatie je kan krijgen als je een desktop zelf in elkaar zet. Daarom heb ik de taak gekregen om een budget game pc voor hem te assembleren 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office, Surfen, Games spelen zoals World of Tanks, Farming Simulator, Hearts of Iron 3, Fifa 15 en binnenkort GTA 5. Natuurlijk gaat GTA 5 niet op Full HD draaien op high, maar medium op 720P wil hij toch wel kunnen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
€400 excl. verzendkosten. Assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is allemaal aanwezig. Voor de rest wil hij graag alle onderdelen nieuw kopen. 2e hands is dus geen optie. SSD wordt uit de oude laptop gehaald.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve de randapparatuur en een SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, gewoon zoveel mogelijk prestatie voor het geld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluids niveau maakt niet uit, headset is aanwezig. Stroomverbruik is ook niet van belang.
Ga je overklokken?
Processor niet, videokaart eventueel.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office, Surfen, Games spelen zoals World of Tanks, Farming Simulator, Hearts of Iron 3, Fifa 15 en binnenkort GTA 5. Natuurlijk gaat GTA 5 niet op Full HD draaien op high, maar medium op 720P wil hij toch wel kunnen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
€400 excl. verzendkosten. Assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is allemaal aanwezig. Voor de rest wil hij graag alle onderdelen nieuw kopen. 2e hands is dus geen optie. SSD wordt uit de oude laptop gehaald.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve de randapparatuur en een SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, gewoon zoveel mogelijk prestatie voor het geld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluids niveau maakt niet uit, headset is aanwezig. Stroomverbruik is ook niet van belang.
Ga je overklokken?
Processor niet, videokaart eventueel.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 860K Black Edition Boxed | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Club3D Radeon R9 270 '14 Series | € 138,- | € 138,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,99 | € 47,99 |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 31,51 | € 31,51 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Antec VP450P | € 33,50 | € 33,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 428,90 | |
[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Jummy op 11-11-2014 15:32 . Reden: hdd toegevoegd ]
Sultana?