Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024
Hoi allemaal,

Ik heb sinds een half jaar een Logitech G500s Gaming Mouse en hij bevalt prima.
Ik had hiervoor de MX 518 en dat was ook een beest. Nu zitten er bij de G500s 3 knoppen aan de zijkant, deze gebruik ik veel tijdens het gamen van World of Tanks. Nu heb ik 1 van de de 3 (de middelste) ingesteld zodat als ik die indruk ik mijn mic open om te communiceren via Teamspeak met me medespelers.

Sinds gisteren kapte die functie er ineens mee tijdens het spelen. Moeilijk irritant. Ik gecheckt of er op een mysterieuze wijze iets veranderd was in de instellingen maar dat was niet het geval. Wat nu? Ik geprobeerd via de Logitech site geprobeerd in te loggen om het probleem voor te leggen bij hun. Wachtwoord niet goed, nieuwe aangevraagd. Maar nog steeds geen mail ontvangen met een link voor een nieuw wachtwoord. Lekker is dat.

Ik heb al gecheckt of mijn firmware up-to-date is, en dat is tie. Sinds 2013 is er geen nieuwe meer uitgebracht. Beetje vaag dus.

Wat denken jullie wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

Misschien even kijken of jou Logitech software nog goed geïnstalleerd staat? Als ik die afsluit op mijn pc, doet die middelste knop van die 3 het ook niet meer.

Wellicht even Logitech stuff opnieuw installeren.

(of wellicht van profiel geswitched in de Logitech software waar de die button niet gemapped staat ofzo)

[ Voor 20% gewijzigd door Nibbz op 11-11-2014 14:42 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024
Nibbz schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:41:
Misschien even kijken of jou Logitech software nog goed geïnstalleerd staat? Als ik die afsluit op mijn pc, doet die middelste knop van die 3 het ook niet meer.

Wellicht even Logitech stuff opnieuw installeren.

(of wellicht van profiel geswitched in de Logitech software waar de die button niet gemapped staat ofzo)
Software zal ik vanavond gelijk ff opnieuw instaleren.

Dat van profiel switchen gaat niet op, want ook in het standaard profiel heb ik die knop voor Teamspeak geselecteerd.

Ik heb de software opnieuw geinstalleerd. De knop doet het nu weer _/-\o_ .

Bedankt voor de tip!

[ Voor 8% gewijzigd door Bigsexy3 op 12-11-2014 08:31 ]