Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Beamer met android en wifi, handig voor presentaties?

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 17:57
Ik zoek een?
Een beamer voor op het werk, welke PowerPoint presentaties kan weergeven en geschikt is voor internet.

Wat is je budget?
Maximaal 1250 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]De beamer willen we gaan gebruiken om PowerPoint presentaties weer te geven en om op internet te kunnen, films kijken zullen we zelden doen

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kom de Philips HDP1590 tegen die me erg aanspreekt. Voordeel is dat je deze vlak voor een muur kunt zetten. Qua opstelling is dit voor ons wel handig.

Welke vragen heb je hier nog over?
De vragen die bij mij opkomen zijn:
- Er zit Android 4.2 op. Als ik een office viewer (we hebben zelf Office 365 in ons bedrijf) erop zet, is het dan mogelijk om PowerPoint presentaties te kijken?

- Als ik hier Chrome op installeer, kan ik dan internetten en kan er een toetsenbord en muis op aangesloten worden om de browser te bedienen? Ik zag wel iets over een browser maar zou mooi zijn als die via een toetsenbord en muis te bedienen is

Op Youtube zie ik wel een review maar ik kan geen Frans: YouTube: Test videoprojecteur Android Philips Screeneo HDP1590

Dat zijn eigenlijk de dingen die ik wil weten, ik heb al gekeken naar een tv met een Zotac mini-pc erachter, maar zoiets hebben we al op kantoor en op de plek waar nu een beamer dan komt te staan hangt al een beamerscherm die we automatisch kunnen laten zaken. Het beeld moet 80inch zijn, voor mijn budget kan ik nooit een tv-scherm en mini-pc kopen.

Mensen die hierin wat kunnen adviseren?

[ Voor 10% gewijzigd door Binnetie op 11-11-2014 14:30 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zou zeggen: koop een normale beamer en gebruik een laptop.
Mensen die presentaties maken willen graag zo makkelijk mogelijk koppelen. Als ik zie dat het voor sommige mensen al lastig is om een beamer op een laptop werkend te krijgen, dan wil je ze het niet nog moeilijker maken. En met android (weer een nieuwe, onbekende mogelijkheid) doe je dat imho wel.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11 17:57
Daar zit wat in, dat is wel de meest gebruikte manier. En een herkenbaar probleem dat mensen hun spullen niet kunnen aansluiten. Alleen willen ze van alle kabels af en een soort easy manier van stick met presentatie in het ding en openen. Of via de browser even de bedrijfswebsite laten zien etc.