gebruikers profiel (admin) link naar profiel kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tek2reality
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-08 23:55
Ik hoop dat ik mijn probleem een beetje goed kan uitleggen. Het is een zeer vreemde gebeurtenis en kon ook niks terugvinden op het internet/tweakers.

Bij het aanmelden op mijn windows 7 admin gebruikers account krijg ik opeens een schone desktop, mozilla start op alsof het de eerste keer is, outlook idem dito en mijn documenten op de desktop zijn "verdwenen"
Deze documenten kan ik wel gewoon terugvinden op de harde schijf onder desktop, maar de connectie is dus verdwenen en verder lijkt alles gereset.
De andere account op de computer heeft dit probleem niet en laat wel gewoon de normale desktop zien.
Ook kan ik het profiel wel terugvinden bij "configure advanced user profile properties", hier staat mijn profiel met een grote van 1,73GB, alleen kan ik er niets mee voor zover ik heb geprobeerd..

Heeft iemand enig idee hoe ik dit weer op de oude manier kan terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:18

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Aangezien dit een dubbelpost is met Windows 7"gebruikers profiel (admin) link naar profiel kwijt sluit ik dit topic maar... :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.