Wachtwoord router vergeten (Tp-link TL-WR1043ND v1)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604347

Topicstarter
Ik probeer in een (oude) router te komen d.m.v. een ethernetkabel, maar ben het ww vergeten.
Na reset zou het volgens de gebruikershandleiding weer op admin met ww admin moeten komen te staan, maar dat gebeurt niet.
Wat kan ik nog meer doen om in de router te komen?
Btw: mijn niveau is 'leek' ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:56
Weet je zeker dat hij gereset is? Dit kan je wellicht zien aan het standaard IP of het broadcasten van wifi netwerken. Die zouden allemaal weer naar default moeten gaan.

Meestal dien je de reset knop met een paperclip oid zo'n 10 seconden moeten indrukken tot de router vanzelf gaat rebooten. Een simpele druk op de reset knop werkt meestal niet!

[ Voor 8% gewijzigd door Racemol op 11-11-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:26

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Of tijdens het indrukken van de reset knop de voeding eraf, 5 seconden wachten en dan weer erop. De hele tijd de reset knop ingedrukt houden.

Maar dat is zo simpel, het staat in de handleiding. Die lezen en volgen en je had dit topic niet hoeven maken. Elke router heeft weer net een iets andere manier om te resetten, daarom: handleiding.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604347

Topicstarter
Oeps, het restten bleek wel goed te gaan, maar het venster op mijn laptop had het andere modem te pakken, vandaar dat ik er niet in kwam.
Bedankt voor de reacties!