nie veel die van mij is plotseling overleden na 1.5 jaar al. ik gebruikte gewoon de hele tijd 66 mhz bus. en hij kan ook niet cpu's onder de 1.8 volt aansturen (tenzij je het voltage opkrikt naar 1.8 natuurlijk.
ik ben nog steeds vrolijk met die van mij.
Erg stabiel. heb ook 3 merken ram van 2 snelheden erin zitten op cas 2. en met een bios upgrade kan er p3 in. nix mis mee...
Erg stabiel. heb ook 3 merken ram van 2 snelheden erin zitten op cas 2. en met een bios upgrade kan er p3 in. nix mis mee...
geen coppermine. ik heb de nieuwste bios (05-05-00) maar ik moet voltage opkrikke naar 1.8 wil ie het doen. kijk ook maar in het mobo boekje staat in onder de 1.8 wil niet.
Ik heb er trouwens ook nooit problemen mee gehad hoor !!! ik heb er een PII 350 @ 4*112 gehad en later een Celeron II (DMV MSI Converter) 566 @ 950 (112FSB)
Kan niemand BV de nieuwprijs geven als hij nog ergens te koop is???
---
In welke range zit hij denken jullie ?
50,-
75,-
100,-
125,- ETC ETC ???
---
In welke range zit hij denken jullie ?
50,-
75,-
100,-
125,- ETC ETC ???
das raar. als je het voltage tweaked. verandert dan alleen de spanning van de CPU of ook van HD, geheugen en andere componenten? mischien ondersteund wel iets anders in men systeem die onder de 1.8 volt niet. ik heb ook een cel2 566 met een MSI master converter en dus een 6BTM met bios: 05-05-00. zogauw ik 1.75 volt ipv 1.8 volt instel doet ie het niet meer. geen piepjes helemaal niks
Wat ik dan heel vreemd vind is dat MBM rapporteert op Core Voltage 0 --> 1,5 volt
Op Core Voltage 1 wel gewoon 2,0 volt, voor m'n C400@450.
Hij zou het toch gewoon moeten kunnen??
(Ik heb dus ook 'n 6BTM)
Op Core Voltage 1 wel gewoon 2,0 volt, voor m'n C400@450.
Hij zou het toch gewoon moeten kunnen??
(Ik heb dus ook 'n 6BTM)
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Pagina: 1