En je had op zijn minst het bericht hier ook kunnen zetten ipv alleen een link, kale startpost zo

[ Voor 63% gewijzigd door Raven op 11-11-2014 07:50 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/
Je verbind je televisie door middel van een LAN kabel.
Hoe het verder werkt, werkelijk geen idee.
Ik dacht eerst aan een app, in je smart TV, maar daarvoor is geen CI module nodig.
Dus ik denk dat er als je die module plaatst in een geschikte CI 1.4 televisie dat er ergens een menu bij verschijnt in je televisie.
Dit is trouwens iets waar misschien KPN mee voorop gaat lopen, maar ik herinner me nog dat de nieuwe horizon box ook een combi krijgt ingebouwd van DVB-C en IPTV.
Ik verwacht dus dat in de nabije toekomst de kabelaars ook IPTV gaan aanbieden door middel van deze module.
Je hoeft namelijk dat minder te investeren in je DVBC-2 platform denk ik.
En het voordeel is van nieuwe IPTV platforms dat deze gelijk kunnen starten met alles in HEVC-265.
Dat is een aardige voorsprong. Je kan dan theoretisch weergaloze beeldkwaliteit aanbieden en toch geen extreme bandbreedte nodig hebben.
Ik hoop dat dit product van KPN gelijk een veel beter beeld gaat geven in plaats van hun huidige matige streams die ze gebruiken.
Je bent wel gelijk af van huur en beperkingen van kastjes per huishouden denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door ninjazx9r98 op 11-11-2014 11:29 ]
Ik had het over radio luisteren ? Hoe gaat dat dan in zijn werking, terwijl de TV uitstaat ? En beeld beter, dat lijkt me niet echt, je krijgt tenslotte dezelfde bronsignaal binnen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:24:
Geen coaxkabel.
Je verbind je televisie door middel van een LAN kabel.
24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/
Als je alleen een link plaatst kunnen anderen het als spam zienVerwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:10:
Ik dacht dat ik juist niet hele teksten uit andere artikelen mocht plakken hier. Sorry hoor.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Het is een standaard, waarschijnlijk zal die zo breed geaccepteerd worden dat het je keuze niet enorm zal beperken.ninjazx9r98 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:28:
Aantal kastjes per huishouden heeft te maken met beschikbare bandbreedte dus dat zal vermoedelijk niet veranderen ( HEVC-265 kun je tenslotte ook ondersteunen met nieuwere STB's ). Hoop wel dat het optioneel is en dat je nog steeds kunt kiezen voor een STB als je dat wilt. Bij ons hangt de STB aan de receiver met HDMI en dat heb ik liever dan een module in de TV en een STB geeft je meer vrijheid bij de aanschaf van een TV aangezien je dan geen rekening hoeft te houden met gecertificeerde merken/modellen.
Heb nu al een paar jaar een cam van Ziggo in m'n televisie, zelfs interactieve tv kan tegenwoordig met een cam. Zou echt niet terugwillen naar zo'n extra kastje met extra afstandbediening.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Carpe Diem
Ik help het je hopen maar ervaring leert dat het hebben van een standaard absoluut geen garantie is aangezien in de praktijk zo'n beetje iedere fabrikant een eigen interpretatie heeft van een standaard.P.K. schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:11:
[...]
Het is een standaard, waarschijnlijk zal die zo breed geaccepteerd worden dat het je keuze niet enorm zal beperken.
CI+ is ook een standaard, toch heeft Ziggo een lijst van gecertificeerde televisies waarbij er zelfs onderscheid gemaakt wordt tussen digitale en interactieve televisie.
Of wat te denken van de HDMI standaard waarbij je met een beetje pech toch te maken kunt krijgen met handshake problemen tussen bepaalde merken/types.